معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: در آینده نزدیک تکلیف چهارخطه کردن محور یاسوج - اقلید و تقاطع مهریان - کاکان باتوجه به گردشگرپذیربودن این محور مشخص می‌شود.
کد خبر: ۹۰۴۲۹۲۶
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۰
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار بویراحمد، شهردار یاسوج و جمعی از مسئولان محلی از پروژه‌های این شهر بازدید کردند.
عزیز فیلی در حاشیه این بازدیدها، اظهار داشت: در راستای مصوبات کمیسیون ماده پنج و با حضور اعضای این کمیسیون بازدید‌های از بعضی از پروژه‌های مرکز استان انجام شد.
وی عنوان کرد: در این بازدید‌ها مقررشد براساس مدارک، مستندات و نقشه‌های تفصیلی شهر یاسوج اقدام شود.
فیلی با اشاره به بازدید از تقاطع " مهریان – کاکان"، بیان کرد: باتوجه به گردشگرپذیر بودن این محور و در راستای چهارخطه کردن این محور در آینده بعضی از سرمایه گذاران این بخش بلاتکلیف هستند.
وی افزود: مقرر شد اداره کل راه و شهرسازی مجری طرح چهارخطه این محور، راهداری به عنوان دستگاه بهره‌بردار و اداره کل گردشگری که مسئول صدور پروانه‌ها و موافقت‌های اصولی سرمایه گذاران این بخش است براساس آخرین وضعیت در نشست مشترکی به صورت قطعی تکلیف این محور را مشخص کنند.
فیلی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص بازدید از آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع)، بیان کرد: در راستای ساماندهی حریم امامزاده عبدالله (ع) ۱۰۰ میلیون تومان در سال ۹۷ از سوی استانداری کمک می‌شود و از طرف هیئت امناء مسجد، شهرداری و اوقاف نیز کمک‌هایی انجام خواهد شد.
وی افزود: از طریق کمیته برنامه‌ریزی شهرستان بویراحمد نیز برای نماسازی این امامزاده واجب التعظیم ۵۰ میلیون تومان اعتبار به اوقاف شهرستان تخصیص می‌یابد تا با همکاری شهرداری نسبت به آغاز این عملیات از سمت خیابان جاده آبشار اقدام شود.
ارسال نظرات