امام جمعه بهاباد گفت: معتقدم دولت اصلاً اعتقادی به بحث اقتصاد مقاومتی و مفهومی که مقام معظم رهبری فرمودند ندارد و دولت تکیه‌گاه خود را اقتصاد لیبرالیستی قرار داده است که عملاً هر روز کشور ما با بن‌بست روبرو می‌شود چرا که می‌خواهند نسخه‌های لیبرالیست را پیاده کنند.
کد خبر: ۹۰۴۲۹۵۹
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد، امام جمعه بهاباد، ضمن اعلام حمایت از مواضع انقلابی علما و مراجع عظام در برخورد با مفسدین اقتصادی و حل مشکلات مردم گفت: مقام معظم رهبری در دولت اصلاحات پیام هشت ماده‌ای مبارزه با فساد، تبعیض و فقر را دادند و امروز تقریباً ۲۰ سال از آن پیام می‌گذرد اولین مطالبه ما این است که رؤسای جمهور که در مجلس قسم یاد کردند که به قانون عمل کنند چرا به این پیام عمل نکردند تا کشور به چنین روزی نیفتد.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر ابراهیمی بشکانی عنوان کرد: نکته دوم این است که مسئولان ما چهار سال دست روی دست گذاشتند و هیچ کاری انجام ندادند به امید اینکه از سفره برجام و امریکا چیزی عایدشان شود، اما دشمن زیر تعهداتش زد، آیا کسانی که این‌قدر مدیریتی ضعیف دارند و همه‌چیز کشور را به طناب اجنبی بند کرده بودند، نباید پاسخگو باشند؟ ما نمی‌گوییم مسئولین ما مقصر هستند، اما آیا قاصر نیستند و کوتاهی نکردند؟

وی افزود: اکنون که رهبری شورای سه گانه مخصوص سه قوا تشکیل داده تا در زمینه مشکلات اقتصادی اقدام بکنند، سؤال این است که این موضوع چگونه قرار است پیش رود، آیا وقتی آب‌ها از آسیاب افتاد و بازار به حالت عادی برگشت نسبت به اقتصاد کشور و مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد بی‌تفاوت می‌شوند یا اینکه به عنوان یک سیستم اصلاحی و یک برنامه اصلاحی دنبال و با مفسدین اقتصادی برخورد می‌کنند؟

حجت‌الاسلام بشکانی تصریح کرد: این که فردی از جانب دولت بیاید شصت تن طلا را به صورت سکه در بازار عرضه کند نباید محاکمه و از او سؤال شود که چرا این خیانت را انجام دادی؟ ولو اینکه بگوید من نمی‌فهمیدم اگر نمی‌فهمد و این‌قدر دانش اقتصادی ندارد از سمت خود کنار برود. نباید افراد مقصر تحریم‌های دشمن را که هنوز از آبان ماه آغاز می‌شود بهانه کنند.

وی با بیان اینکه نباید وضعیت این‌گونه می‌شد که مردم را به خدا، اسلام و انقلاب بدبین کنند، تأکید کرد: معتقدم دولت اصلاً اعتقادی به بحث اقتصاد مقاومتی و مفهومی که مقام معظم رهبری فرمودند: ندارد و دولت تکیه‌گاه خود را اقتصاد لیبرالیستی قرار داده است که عملاً هر روز کشور ما با بن‌بست روبرو می‌شود چرا که می‌خواهند نسخه‌های لیبرالیست را پیاده کنند.
ارسال نظرات