غواصان نیروی دریایی ارتش علاوه بر رکورد شکنی در آیتم عبور از میدان موانع، در آیتم امداد، نجات و احیاء غواص مصدوم نیز کوتاه ترین زمان را ثبت کردند و در هر دو مرحله برترین تیم مسابقات بودند.
کد خبر: ۹۰۴۲۹۶۹
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، روز سوم مسابقات بین المللی غواصی ارتش های جهان به میزبانی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در حالی پیگیری شد که تیم غواصی ایران با ثبت بهترین زمان و شکستن رکورد آیتم های امداد، نجات و احیاء غواص مصدوم و عبور از میدان موانع، روسیه را پشت سر گذاشت و رکورد جهانی این مسابقات را بهبود بخشید.
غواص های نیروی دریایی ارتش علاوه بر رکورد شکنی در آیتم عبور از میدان موانع، در آیتم امداد، نجات و احیاء غواص مصدوم نیز کوتاه ترین زمان را ثبت کردند و در هر دو مرحله برترین تیم مسابقات بودند.
در دو دوره گذشته این مسابقات در سال های 2016 و 2017، روس ها در هر دو آیتم، بهترین زمان را از خود به جای گذاشته بودند که تیم غواصی ایران در مسابقات سال 2018 در این آیتم ها بهترین رکورد را به نام خود ثبت کردند.
آیتم امداد، نجات و احیاء غواص مصدوم برخلاف دیگر آیتم های این مسابقات که صرفا عملیاتی و مربوط به نظامیان است، دارای بُعد خدماتی است و جزو وظایف اولیه غواصان محسوب می شود.
گفتنی است؛ این مسابقات با حضور بیش از یکصد شرکت کننده از ارتش های جهان، به میزبانی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در نوشهر در حال برگزاری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها