راوی دوران دفاع مقدس خواستار نگاه جامع به دوران دفاع مقدس شد و افزود: دستاوردهای دوران دفاع مقدس به عنوان یک دوران صرفا مرتبط با جنگ یاد نشود بلکه این تجلی ایثار، جانفشانی، ایمان، اخلاص، توکل به خدا، توسل به ائمه اطهار (ع) و ولایتمداری محض بود و زمانی که نگاه ما به این دوران جامع شد می‌توان ظهور و بروز نتایج اینگونه نگرش را در جامعه دید.
کد خبر: ۹۰۴۲۹۷۱
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، دومین یادواره شهدای زیارتکلای نکا و ۲۹ شهید والا مقام منطقه لایین و یادمان آیت الله محمدی لائینی برگزار شد.

این یادواره  با حضور با شکوه مردم ولایت مدار منطقه ُفرماندارنکا و بخشدار هزار جریب و نیز مسولین شهرستان روحانیت معظم و خانواده معظم شهدا و ایثار گران  با عنوان ؛ مهمانی لاله ها درمسجد زیارتکلای نکا برگزارشد.

در این مراسم نورانی سردار حاج حسین کاچی ازفرماندهان دوران دفاع مقدس به تبین فرهنگ ایثار و شهادت پرداخت و خواستار تداوم برگزاری یادوارها شد .

فرمانده و راوی دوران دفاع مقدس خواستار نگاه جامع به دوران دفاع مقدس شد و افزود: باید دستاوردهای آن دوران به خوبی در بین مردم تبیین شود و از دوران دفاع مقدس به عنوان یک دوران صرفا مرتبط با جنگ یاد نشود بلکه این دوران تجلی ایثار، جانفشانی، ایمان، اخلاص، توکل به خدا، توسل به ائمه اطهار (ع) و ولایتمداری محض بود و زمانی که نگاه ما به این دوران جامع شد می‌توان ظهور و بروز نتایج اینگونه نگرش را در جامعه دید.

سردار کاچی تصریح کرد: یادواره شهدا فرصتی برای بازخوانی شایستگی‌ها و لیاقت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس است و دور هم جمع می‌شویم تا یادی از رشادت‌های آن دوران و ایثارگری رزمندگان کنیم.

وی بیان کرد: گردهمایی در یادواره شهدا موجب خواهد شد که دلهای خود را در مجلس شهدا جلا دهیم و چون از شهدا یاد می‌کنیم قطعا آنها هم از ما یاد خواهند کرد و دعاگویمان خواهند بود.

کاچی با بیان اینکه هم‌اکنون نیز پروژه نفوذ به کشور ضربه می‌زند و مقام ‌معظم ‌رهبری بارها هشدار داده‌اند و باید مسئولان ما مراقب این پدیده باشند و هوشیاری و بصیرت خود را ارتقا دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها