فرمانده حوزه 216 حضرت زکیه (س) با بیان اینکه دین اسلام دین تکلیف و عمل به وظیفه است، گفت : آرامش و آسایش حاکم برجامعه مدیون قطره قطره‌‌هاي خون شهدا است .
کد خبر: ۹۰۴۳۰۴۸
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، بسیجیان حوزه 216 حضرت زکیه (س) با حضور در منزل شهیدان « علیرضا ناصر ترابی » و «سید باقرحجازی » با پدر، مادر و خانواده این شهیدان والامقام دفاع مقدس دیدار و گفت‌وگو کردند.

آرامش و آسایش حاکم برجامعه مدیون خون شهدا است

سرکانی فرمانده حوزه 216 حضرت زکیه (س) در این دیدار با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران، گفت: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.

سرکانی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های مورد تأکید حوزه 216 دیدار با خانواده ایثارگران و خانواده های معظم شهدای تحت پوشش حوزه است که، این برنامه به‌طور مستمر در حال انجام می باشد.

فرمانده حوزه 216 حضرت زکیه (س) افزود: جان‌فشانی‌ها و سلحشوری‌های رزمندگان دفاع مقدس، به‌عنوان اسطوره استقامت، وفاداری و صبر و همچنین شجاعت و دلاوری در دفتر رشادت‌های انقلاب اسلامی ثبت‌شده است و دیدار با خانواده ی شهدا، جانبازان و ایثارگران افتخار بزرگی است.

مادر شهید حجازی 8 سال دفاع مقدس، ضمن تشکر از حضور فرمانده حوزه و بسیجیان خاطراتی از دوران جوانی و تحصیل شهید دفاع مقدس بیان کرد و گفت: سید باقر اهل نماز و روزه بود، هیچگاه دروغ نمی گفت و تا اخرین لحظه ولایی بود.

مادر شهید ناصر ترابی نيز با اشاره به خصوصيات اخلاقي شهيد نوروزي گفت: از 18 سالگي به عضويت سپاه استان در آمد و در 22 سالگي به درجه رفيع شهادت نايل آمد .


وي خواستار حفظ حرمت شهدا و رسيدگي به مشكلات خانواده شهدا در جامعه شد و گفت: از دو فرزند پسر خود يكي را تقديم انقلاب اسلامي كرده‌ام.

در پایان این دیدار با اهدای هدایایی از خانواده شهیدان تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها