فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر گفت: مسئله تربیت اسلامی و پیشگیری از معضلات اجتماعی در سایه عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر تحقق می یابد.
کد خبر: ۹۰۴۳۰۴۹
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳

سرهنگ پاسدار علی اکبر ولی نژاد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر در گفتگو با خبرنگار بسیج در نیکشهر، گفت: فریضه امر به معروف و نهی از منکر بستر‌ها را برای تحقق سبک زندگی اسلامی فراهم می‌کند و جامعه را به سمت تعالی پیش می‌برد.

وی افزود: بی تفاوتی به این امر الهی سبب عادی شدن گناهانی از جمله بی بند و باری، فحشا، بدحجابی و رواج فرهنگ غرب در جامعه می‌شود.

ولی نژاد تصریح کرد: سپاه اقدامات متعددی را در بحث احیا این فریضه اجرایی کرده است که اجرای برنامه‌هایی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر، برگزاری همایش ها، جلسات و برنامه‌های شاد مخصوص خانواده‌ها از جمله این اقدامات است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر بیان کرد: فعالیت ستاد امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان‌ها یک حرکت موثر در جهت ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است، در این راستا این ستاد در شهرستان نیکشهر نیز فعالیت دارد.

این مسئول با اشاره به راه‌های ترویج این فریضه گفت: مزین کردن سطح شهر به جملات و احکام مربوط به امر به معروف ونهی از منکر سبب اشاعه این فریضه در جامعه می‌شود و موجبات معرفی هرچه بیشتر این فریضه را در جامعه فراهم می‌کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ورودی دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌ها نیز باید به ابزار ترویج این فرهنگ آراسته  شود.
ارسال نظرات