خبرهای داغ:
طی دیداری با مدیران پارک علم و فناوری گلستان :

نماینده گرگان و آق قلا قول پیگیری تامین زمین برای پارک علم و فناوری را گلستان داد

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در بازدید از پارک علم و فناوری گلستان از پیگیری تامین زمین برای توسعه زیرساختهای پارک داد.
کد خبر: ۹۰۴۳۰۶۲
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶
نماینده گرگان و آق قلا قول پیگیری تامین زمین برای پارک علم و فناوری را گلستان داد 

به گزارش سرویس خبری بسیج علمی خبرگزاری بسیج،  نبی هزارجریبی نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون بودجه مجلس صبح امروز 13 مرداد ماه در دیدار با مسئولین پارک علم و فناوری گلستان گفت : در زمینه توسعه علم و فناوری هر کاری بکنیم ، کم کرده ایم .

هزارجریبی افزود : آنچه که به ما اعتبار ، قدرت و منزلت می دهد علم است و ما باید در این زمینه سرمایه گذاری کنیم .

وی به مشکلات پارک علم و فناوری اشاره کرد و گفت : آنچه که من فهمیدم زمین این پارک در مقایسه با سایر پارکهای کشور خیلی کم است و خیلی از شرکت های دانش بنیان برای استقرار در این مرکز مشکل مکان دارند .

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی قول داد هر چه سریعتر موضوع تامین زمین برای توسعه زیرساختهای پارک علم و فناوری گلستان را پیگیری کند .

هزارجریبی تاکید کرد : مجلس روی بحث حمایت از نخبگان و مخترعین و همچنین فناوران جوان که نشانه های عظمت کشور ما هستند ، جدی است و قطعا از برنامه ها و مشاغل دانش بنیان حمایت خواهد کرد .

در این دیدار عماد آیدانی معاون پارک علم و فناوری گلستان گفت : در صورت تامین زیرساخت‌های لازم که مهمترین آن تامین اراضی مناسب است، این پارک به‌عنوان مرکزی مهم برای سرمایه‌گذاری در حوزه دانش‌بنیان تبدیل خواهد شد.

آیدانی با بیان اینکه پارک علم و فناوری گلستان  در حال حاضر از جایگاه مناسبی در کشور برخوردار است ، تصریح کرد : این پارک به‌عنوان مهمترین بستر توسعه فناوری‌های دانش‌بنیان و فناورانه در سطح استان است .

وی به مزیت های استقرار در پارک اشاره کرد و افزود :  براساس قانون در اراضی پارک، قوانین مناطق آزاد اقتصادی و تجاری جاری می‌شود.

معاون پارک علم و فناوری گلستان اضافه کرد : استاندار گلستان دو ماه پیش قول داد که زمین مورد نیاز پارک را تامین کند و همچنان منتظر هستیم تا این اقدام صورت بگیرد چون واقعا امروز مهمترین مشکل پارک نداشتن جا و مکان است .

ارسال نظرات