خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولایت فقیه سپاه تاکستان:

مجلس مردم را معطل نگه ندارد/ وکلای ملت باشید نه وکیل الدوله!

مسئول نمایندگی ولایت فقیه سپاه تاکستان گفت: مردم انقلابی ایران همیشه در این 40 سال در تمام صحنه ها حاضر بوده اند و حتی جنگ را با حضورشان به پیروزی رساندند و نیز فتنه 88 را با حضورشان از بین بردند و در مقابل تمام خیانت ها که علیه دین انجام شده ایستاده اند، اینها تحت فشار هستند و باید نمایندگان مجلس صدای ملت را که حامی این نظام و انقلاب هسنند به گوش دولت برسانند.
کد خبر: ۹۰۴۳۱۷۸
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵

حجت الاسلام رضا صادقی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام علی(ع) شهرستان تاکستان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، اظهار کرد: در روزهای اخیر دوباره مسئله سوال از رئیس جمهور در مجلس شنیده می شود که این امر حق مجلس است، هر چند عده ای با لابی گری وهوچی گری می خواهند، این حق مجلس را از نمایندگان مردم در مجلس بگیرند.
این مسئول خاطر نشان کرد: البته تعداد کمی از نمایندگان به این طرح جواب مثبت داده اند که این خود جای شک و شبه است و نارضایی هایی از جانب مردم به همراه داشته است.
صادقی ابراز کرد: از طرفی مشکلات اقتصادی و فشار گرانی مردم را تحت تاثیر قرار داده واجناس در بازار ها و مغازه ها کم و گران تر شده و می شود که هیچ کس از مسئولین اقتصادی جوابگوی این معضل و مشکل جامعه نیست ، نه رئیس جمهور و نه وزرای اقتصادی و نه وکیلای مردم در مجلس.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام علی(ع) شهرستان تاکستان گفت: وزرای اقتصادی دولت و حتی رئیس جمهور روزه سکوت در پیش گرفته اند و جواب گوی مشکلات اقتصادی واجتماعی مردم نیستند و حتی بعضی از مشاوران ریئس جمهور مصاحبه و گفتگوی رسانه ای ریئس جمهور را لغو می نمایند.
وی اذعان کرد: از سویی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نیز وکیل الدوله شده اند نه وکیل الملت در صورتی که وظیفه نمایندگان این است که مشکلات مردم را حل نمایند و صدای مردم را به گوش قویه مجریه برسانند و معضلات مردم را که مشکل اقتصادی یکی از آنهاست را برطرف نمایند ولی می بینیم که این وکیل الدوله ها از طرح سوال از رئیس جمهور امتناع می کنند، شما که وکیل الدوله بودید برای رفع مشکلات و معضلات مردم حوزه ی انتخابی خود چرا از رئیس جمهور و وزرای امور در مورد مشکلات اقتصادی سوال نمی کنید ؟
صادقی یاداور شد: در این روز های گرانی و مشکلات اقتصادی، مردم انقلابی ایران را که همیشه در این 40 سال در تمام صحنه ها حاضر بوده اند و حتی جنگ را با حضورشان به پیروزی رساندند و نیز فتنه 88 را با حضورشان از بین بردند و در مقابل تمام خیانت ها که بر علیه دین انجام شده ایستاده اند، تحت فشار هستند و باید نمایندگان مجلس صدای ملت را که حامی این نظام و انقلاب هسنند به گوش دولت برسانند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام علی(ع) شهرستان تاکستان مطرح کرد: یک روزی می بینیم که بعد از پنج سال مذاکره و وعده های باغ گل بلبل و سیب و گلابی و برداشتن تحریم، تحریم برداشته نشد بلکه با خروج ترامپ از برجام فشار ها و تحریم های ما بیشتر نیز شد .
حجت الاسلام صادقی در بخش پایانی این گفتگو یادآور شد: باید نمایندگان نقش خودشان را در باب وکیل ملت نشان دهند و با طرح سوال از رئیس جمهور و فراخوانی از وزرای خارجیه و اقتصاد، دولت را در رفع مشکلات اقتصادی ملت یاری کنند.
وی متذکر شد: وکلای مجلس بهتر است به جای اینکه در انجام وظیفه سایر ارگان ها از جمله سپاه شبهه افکنی نمایند به وظیفه اصلی خود که به روشنی در قانون طرح شده است بپردازند.
7001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار