خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سمنان:

مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه و بسیج وظیفه فرهنگ سازی را برعهده دارد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سمنان گقت: مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه و بسیج وظیفه فرهنگ سازی را برعهده دارد
کد خبر: ۹۰۴۳۲۱۸
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالفضل راسخی در دیدار و سرکشی از حوزه مقاومت بسیج حضرت خدیجه (س) شهرستان سمنان اظهار کرد:در شرایط فعلی جامعه و کشور و در طول تاریخ فرهنگ نقشی بسیار مهم و اساسی داشته و دارد و در مجموعه سپاه و بسیج وظیفه فرهنگ سازی بر عهده مجموعه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه می‌باشد.
وی در ادامه گفت:سپاه و بسیج در کشور و در کل دنیا خوش نام هستند و در مواقع و مقاطع حساس به کمک و یاری مردم و کشور آمده اند. همانگونه که در سوریه بسیج تشکیل شد و سوریه را نجات داد و کشور سوریه فهمید که با بسیج می‌توان ناممکن‌ها را ممکن ساخت.
حجت‌الاسلام والمسلمین راسخی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش بسیج حوزه‌های مقاومت خواهران اشاره کرد و گفت:وظیفه شما بسیار مهم است و عمده آن نیز کار فرهنگی است. وکار‌های شما مقدمات است برای رسیدن به فرهنگ ناب اسلامی و در طول راه نباید غفلت شود از مقصد و هدف و مقصد همان رسیدن به خدا و رضای پروردگار است.
راسخی در پایان به زحمات بسیار حوزه‌های مقاومت بسیج خواهران اشاره کرد و گفت:ما معتقدیم گاهی اوقات بعضی از زحمات خواهران کم رنگ دیده می‌شود، ولی خواهران زحمات زیادی می‌کشند و دغدغه دارند و برای امور وقت میگذارند.
در ابتدای این دیدار خواهر پاسدار اعرابیان گزارش کار کلی از فعالیت‌های حوزه مقاومت بسیج حضرت خدیجه (س) شهرستان سمنان ارائه کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها