نشست مسئولین فضای مجازی در حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع) شهرستان ارزوئیه

نشست مسئولین فضای مجازی سپاه ارزوئیه با حضور فعالین فضای مجازی شهرستان به مناسبت قرارگرفتن در آستانه‌ی روز خبرنگار برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۴۳۲۷۸
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ نشست مسئولین فضای مجازی سپاه ارزوئیه با حضور فعالین فضای مجازی شهرستان به مناسبت قرارگرفتن در آستانه‌ی روز خبرنگار برگزار گردید.


ستواندوم پاسدار امین بهاری فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع) با بیان رسالت‌های مهم مسئولین فضای مجازی به عملیات‌های روانی انجام گرفته در فضای مجازی اشاره کردند و حمایت از مواضع نظام و انقلاب در این عرصه را مهم برشمردند.

در ادامه ستوانیکم پاسدار سجاد سالاری معانت فرهنگی اجتماعی ناحیه سپاه ارزوئیه به ماهیت کلی فضای مجازی اشاره داشتند و خاطر نشان کردند: فضای مجازی، همچون دهکده‌ی جهانی کوچک در کوتاه‌ترین زمان بسیاری از اطلاعات را منتقل می‌کند که می‌تواند به عنوان ابزاری کارآمد در مسیر آرمان‌های نظام و انقلاب در دست جوانان حزب الهی و انقلابی و مومن قرار گیرد.

وی با بیان اینکه قطار انقلاب در طول مدت ۴۰ سال در حرکت است خاطرنشان کرد: در این مدت معطوف عملیات‌هایی بوده است که امروز هم عملیات روانی از میدان فضای مجازی وارد شده و کلام امام خامنه‌ای (مدظله العالی) "که اگر رهبر نبودم رئیس فضای مجازی کشور میشدم. " نشان از اهمیت فضای مجازی دارد که تبیین کننده مسیر برای ماست.

ستوانیکم پاسدار سجاد سالاری با ابراز این موضوع که قدم گذاشتن در فضای مجازی نیازمند ایمان قوی است تصریح نمود: این مسیر، مسیر ریزش‌ها و رویش هاست پس باید هوشیار و آگاه باشیم و بتوانیم در مسیر حفظ ارزش‌ها ثابت قدم در مسیر حق حرکت نماییم.

وی در پایان با بیان اینکه خبرنگاران در ایجاد روحیه‌ی مطالبه گری مردم نقش مهمی را بر عهده دارند خاطر نشان کرد: دفاع از مواضع انقلاب و مردم آن هم در شرایطی که عرصه بر حزب الهی‌ها تنگ شده حضور آتش به اختیار را می‌طلبد.
ارسال نظرات