عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات تاکید دارد که برای عبور از تحریم های پولی و ارزی آمریکا باید از تولید ملی حمایت کرد.
کد خبر: ۹۰۴۳۲۸۶
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲
 
 
 

به گزارش خبرگزاری بسیج، محسن بیگلری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به آغاز تحریم های پولی و ارزی از 15 مرداد، اظهار داشت: اعتقاد داریم که می توانیم به راحتی از تحریم های آمریکا عبور کنیم و مهمترین و بزرگترین کاری که می توان برای عبور از این مسیر انجام داد حفظ وحدت داخلی است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات با بیان اینکه تحریم ها فشار روانی داشته است، ادامه داد: تحریم ها شروع نشده بازار التهاب نامناسبی را تجربه کرد که اعتقاد داریم این اتفاق به دلیل سیاست های غلط داخلی است.

نماینده مردم سقز در مجلس دهم شورای اسلامی با تاکید براینکه مسئولان داخلی مقصر فشار روانی تحریم ها بر مردم هستند، گفت: برای مدیریت شرایط و عبور از تحریم ها باید روحیه مسئولان و مردم حفظ شود و به حالت قبل برگردیم.

در شرایط تحریمی باید خرید و فروش ارز در کشور تحریم می شد

وی تاکید کرد: در شرایط تحریمی باید خرید و فروش ارز را در کشور تحریم می کردیم و ارز را تنها به کالاهای اساسی اختصاصی می دادیم؛ اما نه تنها چنین سیاستی دنبال شد که مردم را تشویق به خرید سکه شدند.

بیگلری در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه فضای روانی حاکم بر بازار باعث افزایش کالاهای ضروری مردم شده است بیان داشت: برای مقابله با تحریم های پولی و ارزی باید در گام نخست حالت روحی و روانی حفظ شود.

وی ادامه داد: همچنین اجازه سوء استفاده از شرایط اقتصادی به سوداگران و دلالان داده نشود از سوی دیگر لازم می دانیم با حمایت از تولید ملی و اشتغال می توان فرصت های شغلی مناسبی برای جوانان ایجاد کرد.

حمایت از تولید ملی اصل پیروزی بر تحریم ها است 

عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات گفت:  انتظار می رود با حمایت از تولید ملی به صورت ویژه شرایط داخلی را برای مقابله با تحریم ها مهیا کنیم.

ارسال نظرات