وهاب کاظمی
فرمانده حوزه کوثر دو شهرستان اراک در گفت و گو با بسیج:
فرمانده حوزه کوثر دو شهرستان اراک گفت : توسعه فرهنگ جهادی در همه زوایای زندگی می تواند یک روش و یک راهبرد اصلی برای توسعه باشد.
کد خبر: ۹۰۴۳۲۸۹
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۱

پاسدار اعظم صبوری فرمانده حوزه کوثر دو شهرستان اراک در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ با اشاره به محرومیت زدایی و اردوهای جهادی، آثار و پیامدهای معنوی، فرهنگی و اجتماعی خاطرنشان کرد:حرکت های جهادی، مجموعه ای از فعالیت های خودجوش است که توسط دانشجویان، طلاب حوزه های علمیه و دانش آموزان وسایر جوانان داوطلب در مناطق محروم کشور برگزار می شود.
وی گفت: هر فردی که علاقه مند به کشور است،در هر پست و مقام و جایگاهی و با هر مدرک تحصیلی و رشته دانشگاهی که باشد اگر می خواهد جز خدمتگزاران واقعی به مردم کشور باشد باید با فرهنگ جهادی آشنا شود و در خدمت رسانی به محرومین جامعه تلاش کند.
وی افزود:توسعه فرهنگ جهادی در همه زوایای زندگی می تواند یک روش و یک راهبرد اصلی برای توسعه باشد.
وی بیان داشت: امروزه همه آحاد مردم اعم از پسران و دختران از هر طیفی علاقه مند به آبادانی کشور و خدمت رسانی به مردم جامعه خود هستند.
فرمانده حوزه کوثردو اظهار داشت: اردوهاي جهادي لطف خداوند متعال است که نصیب جهادگران می‌شود تا بتوانند در این راه بابرکت وپرازعشق و معنویت قدم بردارند.
وی خاطرنشان کرد: این اردوها همچنین زمینه ساز تربیت نسل جهادگر برای ساخت ایرانی آباد در کنار تعلیم و تربیت است.
صبوری یادآور شد: اردو‌های جهادی که یکی از برنامه‌های بسیج می‌باشد، مجموعه‌ای از جهادگران است که با هدف اجرایی نمودن اهداف انقلاب در راستای خودسازی، آشنایی با واقعیات جامعه، اقدام به خدمت‌رسانی و کمک به محرومیت می‌نمایند.
وی افزود: «اردو‌های جهادی» مصداق کامل این مدعاست، حرکتی آتش به اختیار که جوانان بسیجی را جهت رفع نیاز مردم محروم، به اقصی نقاط کشور گسیل می‌دارد.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج کوثر دو اظهار کرد: این بار حرکت مقدس در راستای تشکیل و اعزام اردوی جهادی در موضوعات مختلف تربیت فرزند، مهارت‌های زندگی، نهادینه کردن سبک زندگی ایرانی_اسلامی، حل مشکلات خانوادگی، حقوقی شکل گرفته است و با حضور بانوان توانمند اقشار مختلف بسیجیان سعی در ایجاد نهضتی فراگیر در جهت رشد و اعتلا مناطق محروم و روستاییان کشور دارد.
این مقام مسئول در پایان از مدیران اردوهای جهادی خواست با یک برنامه ریزی مدون کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت با تعیین هدف در برگزاری اردوها کارهای عمقی و کیفی انجام دهند و کارها را تا آخر و با محتوا و اثر بخش بهتر ادامه دهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار