خبرهای داغ:
نشست تبیین گفتمان رهبری با حضور هادی سیاسی سپاه در محل حسینیه ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۳۲۹۴
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، نشست تبیین گفتمان رهبری با حضور کارکنان پایور و وظیفه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) در محل حسینیه ناحیه برگزار شد.
در این نشست، علی اکبر شفیعی هادی سیاسی سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) با اشاره به مناسبت‌های ماه پرفیض ذی القعده و اهمیت استفاده از برکات این ماه گفت: حج مظهر آمیختگی دنیا و آخرت است و خدمت به حاجیان و فراهم کردن مقدمات سفر حاجیان دارای ثوابی بسیار عظیم و ارزشمند است و با اشاره به روایتی در خصوص حاجیان از امام معصوم (ع) که فرمودند: حاجی که از حج می‌آید، وقتی به دیدن او بروید و با او مصافحه کنید، گویا به سنگ حجرالاسود دست کشیده اید.
شفیعی در بحث تبیین گفتمان ولایت در خصوص مبحث جدایی دین از سیاست به بیان نکات مهمی پرداخت و گفت: با آمدن انقلاب اسلامی طرح جدید دین از سیاست از بین رفت و وقتی جمهوری اسلامی آمد، همه این حرف‌ها که در گوشه و کنار زده می‌شد، باطل شد.
وی ادامه داد: اسلام به همه دنیا نشان داد که می‌تواند با رویکرد خود به همه عرصه‌های موجود در جامعه از جمله میدان سیاست، میدان زندگی، میدان اداره کشور و میدان به صحنه آوردن مردم با همه توان را در دست بگیرد.
وی با بیان اینکه طرح جدایی دین از سیاست در زمان بنی امیه مطرح شد و در زمان بنی عباس قوت گرفت، افزود: هنگامی پای این طرح به کشور ما باز شد که بیگانگان به کشورمان ورود کردند و شایعاتی همچون ضربه خوردن روحانیون از ورود به سیاست را در جامعه پخش کردند.
شفیعی خاطرنشان کرد: بعضی از مسئولان نظام اسلامی ما متاسفانه به عقب برگشته و دوباره دم از جدایی دین از سیاست و سکولاریسم می‌زنند و در صحنه مدیریتی خودشان به لوازم آن عمل می‌کنند که این تهدیدی برای نظام اسلامی ما است که ما باید در این زمان هوشیار باشیم که به گفته امام راحل (ره) انقلاب عزیزما که حاصل خون هزاران شهید به خون خفته است به دست این نااهلان و نامحرمان نیافتد که باعث خوشحالی و امیدواری دشمن قسم خورده ما شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها