نماینده مردم محلات در مجلس گفت:دولت باید ما به التفاوت قیمت ارز را به خزانه واریز کند.
کد خبر: ۹۰۴۳۳۰۵
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه قیمت ارز در لایحه بودجه سال جاری 3 هزار و هفتصد تومان تعیین شده است، اظهار داشت: دولت قیمت ارز را به 4 هزار و چهارصد تومان افزایش داد که این اقدام خلاف قانون است زیرا هر گونه افزایش قیمت ارز باید از سوی مجلس تصویب شود.

بیشتر بخوانید:

طرح مجلس برای مدیریت ارز مسافرتی 

وی با بیان اینکه به اذعان کارشناسان ما‌به التفاوت قیمت ارز و سکه  و همچنین ارز مسافرتی رقمی در حدود 140 هزار میلیارد تومان است، افزود: طبق قانون این مابه‌التفاوت باید به خزانه واریز شود اما این اتفاق نیفتاده است و سوالی که مطرح می‌شود این است که دولت این رقم را کجا هزینه کرده است؟

نماینده مردم محلات در مجلس با تاکید بر اینکه طبق قانون دولت باید این ما‌به التفاوت را با تصویب مجلس هزینه کند، اظهار داشت: متاسفانه شاهد هستیم که  دولت به راحتی با قانون بازی می‌کند و پاسخگو هم نیست.

حجت‌الاسلام سلیمی تصریح کرد: زمانی رسانه‌ها به صورت فراگیر به اختلاس 3 هزار میلیاردی پرداختند اما در حال حاضر یک اختلاف رقم 140 هزار میلیاردی وجود دارد اما هیچ کدام از رسانه‌ها به آن نمی‌پردازند.

ارسال نظرات