عضو شورای شهر تهران با اشاره به ظرفیت‌های پایتخت در بخش تبلیغات، گفت: در صورتی که بتوانیم از این ظرفیت استفاده کنیم سالانه می‌توان ۱۰ هزار میلیارد تومان کسب کنیم.
کد خبر: ۹۰۴۳۳۵۱
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمود میرلوحی در جلسه کمیسیون معاملات (مزایده صدور مجوز اکران آگهی و تبلیغات بر روی بخشی از پیکره‌های تبلیغاتی شهر تهران) اظهار کرد: در این دوره از مدیریت شهری تلاش شده که همه فرآیندها در سطح شهر تهران شفاف باشند.

وی تصریح کرد: تهران ظرفیت بسیار زیادی را در  خصوصی تبلیغات شهری دارد و باید از این فرصت به نحو مطلوب و شایسته استفاده کرد.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه وضعیت تبلیغات در شهر تهران قابل قبول نیست، گفت: امیدواریم شرکت‌هایی که در مزایده برنده می‌شوند در کنارشان از افراد خلاق و نخبه استفاده کنند.

میرلوحی ادامه داد: درصورت برنامه ریزی صحیح می‌توان سالانه 10 هزار میلیارد تومان درآمد از بخش تبلیغات در سطح شهر تهران داشت باشیم البته این امر مستلزم برنامه‌ریزی دقیق و صحیح است.

وی ضمن اشاره مجدد به ظرفیت شهر تهران در بحث تبلیغات گفت: شهرداری متصدی تبلیغات در شهر تهران است و باید از این فرصت به نحو مطلوب استفاده کند.

عضو شورای شهر تهران گفت: در صورتی که نتوان از فرصت‌های پیش آمده استفاده کنیم باید به سمت شهر فروشی و تراکم فروشی برویم.

ارسال نظرات