تصادف شدید خودروی تیبا با خودروی رانا در بزرگراه شهید یاسینی، سه مصدوم برجای گذاشت.
کد خبر: ۹۰۴۳۳۵۲
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، ساعت 22:17 شب گذشته به دنبال تماس شهروندان با سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی تهران مبنی بر برخورد شدید دو دستگاه خودروی سواری با یکدیگر، بلافاصله ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران، آتش‌نشانان ایستگاه 32 را به محل حادثه در شرق به غرب بزرگراه شهید یاسینی، نرسیده به پل بیمارستان لواسانی اعزام کرد.

شهرام تقی‌پور؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سواری رانا به شدت با خودروی سواری تیبا برخورد کرده و سه نفر از سرنشینان هر دو خودرو، قبل از رسیدن آتش‌نشانان توسط شهروندان از خودرو خارج و به شدت مجروح شده بودند.

وی افزود: آتش‌نشانان بلافاصله همزمان با ایمن‌سازی محل حادثه، اقدام به قطع جریان برق خودرو و جلوگیری از نشت بنزین کردند و مصدومان حادثه را تا رسیدن عوامل اورژانس به حاشیه امن بزرگراه انتقال دادند.

تقی‌پور خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان خودروهای آسیب‌دیده را به حاشیه امن بزرگراه انتقال دادند و محل را برای تردد ایمن دیگر خودرو ها آماده کردند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل حادثه و تحویل مصدومان به عوامل اورژانس به مأموریت خود پایان دادند.

ارسال نظرات