معاون عمرانی استاندار خواستار اهتمام جدی دستگاههای عضو کمیته ی ستاد زیر ساخت اربعین برای ایجاد مرکز اقامتی در مزرز شلمچه شد.
کد خبر: ۹۰۴۳۳۷۹
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۱
عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار در نشست اعضای اینایجاد مرکز اقامتی استان در مرز شلمچه ستاد با بیان اینکه ایجاد این فضا برای اقامت زوار عتبات عالیات بسیار با اهمییت است گفت: با هماهنگی‌های انجام شده و اختصاص بیش از یک هکتار زمین مورد نیاز این فضا به استان در صورت اتمام پروژه‌ی این مرکز اقامتی رفاهی میتواند به خدمات مناسبتر به زوار کمک کند.
مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان هم گفت: در کنار تامین منابع مالی مورد نظر و مشارکت دستگاهها، مردم استان پارسال ۳ میلیارد ریال به ساخت پروژه‌های عمرانی این ستاد در داخل کشور و عتبات عالیات کمک کردند.
نظر پور به در پیش بودن اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: این ستاد همه‌ی توان خود را برای مشایعت و همراهی زوار در داخل و همینطور کشور عراق به کار خواهد گرفت.
وی اضافه کرد: پارسال حدود ۳۰ موکب استان برای خدمات رسانی به زوار در ایران و عراق برپا شد که پیش بینی می‌شود همین تعداد امسال نیز برپا شود.
مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان همچنین به در پیش بودن جشنواره‌ی بزرگ نشان محبت به منظور جمع آوری نذورات مردمی برای ادامه‌ی عملیات بازسازی عتبات عالیات خبر داد و از ارادتمندان به ائمه اطهار برای شرکت در این جشنواره که دهم شهریور ماه در حسینه‌ی عاشقان ثارالله یاسوج برگزار می‌شود دعوت کرد.
در این نشست اعضا درباره‌ی چگونگی پشتیبانی از طرح عمرانی اقامتگاه استان در مرز شلمچه و همچنین برگزاری باشکوه اربعین حسینی گفتگو کردند.
ارسال نظرات