در دیدار با جمعی از دانشجویان و پرسنل ناحیه بسیج دانشجوی استان سمنان مطرح شد ؛
سرهنگ شوقانی جانشین سپاه استان سمنان با جمعی از اعضای شورای تبیین مواضع و کارکنان بسیج دانشجویی استان سمنان دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۰۴۳۴۱۰
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، جانشین سپاه استان سمنان در دیداری دوستانه با جمعی از اعضای شورای تبیین مواضع و کارکنان بسیج دانشجویی استان سمنان دیدار و گفتگو کردند .

در ابتدای این جلسه مرتضی دهرویه فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان به ارائه گزارش عملکرد زیرمجموعه خود پرداختند و مطالبی را پیرامون طرح اردوهای جهادی تابستان 97 و برنامه های پیش روی بسیج دانشجویی در این زمینه عنوان کردند.

وی همچنین در پایان صحبت های خود به طور رسمی از فرماندهی و جانشینی سپاه استان دعوت نموده که در یکی از اردوهای جهادی شرکت کرده و از نزدیک شاهد فعالیت دانشجویان بسیجی جهادگر باشند.

سپس در قسمت بعدی این دیدار آقایان یونس آبادی و شادلو مسئولین بسیج دانشجویی در شهرستان های شاهرود و گرمسار به بیان دیدگاه و علکرد خویش پرداختند و مطالبات مهمی را درزمینه های گوناگون مطرح کردند.

در ادامه آقایان ذبیحی و امیدیان از اعضای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان به بیان دغدغه های مهم موجود در جامعه دانشگاهی پرداخته و ابراز امیدواری کردند که ان شا الله این قبیل جلسات با حضور فرماندهان ارشد سپاه استانی استمرار داشته و توجه بیشتری به مسائل و مشکلات جامعه دانشجویی گردد.

سپس منصور شوقانی جانشین سپاه استان سمنان صحبت های خود را با تقدیر و تشکر از مجموعه بسیج دانشجویی به سبب دغدغه مندی در حوزه های مختلف آغاز کرده و با تکیه بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب که فرموده بودند " تعامل و هم افزایی در اقشار مختلف بسیج و مردم باید وجود داشته باشد "  به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

ایشان همچنین اشاره به این نکته مهم کرد که تقویت همکاری و تعامل مجموعه بسیج دانشجویی استان سمنان با زیرمجموعه های سپاه استان می تواند منجر به نتایج خوبی شود .

وی همچنین خاطر نشان کرد: با توجه قرارداشتن در فصل اردوهای جهادی سال 97 ناحیه بسیج دانشجویی ، ایجاد هماهنگی قوی و موثرتر اقشار مختلف بسیج با مجموعه بسیج دانشجویی در زمینه های گوناگون جهت رفع مشکلات و مسائل اردو های جهادی در اولویت کاری قرار داشته و عنوان نمودند همکاری مجموعه سپاه استان با وجود ظرفیت های قوی موجود ، در جهت رفع مشکلات و مسائل موجود بسیار می تواند راهگشا و موثر عمل نماید.

وی افزود: نقش اصلی سپاه استان در این زمینه ایجاد هماهنگی لازمه می باشد و بسیج دانشجویی باید با استفاده از این پتانسیل ارتباطات لازمه را برقرار نماید .

جانشین سپاه استان سمنان با توجه به گستردگی های عرصه های فعالیت بسیج دانشجویی اعم از علمی ، فرهنگی ، معیشتی و ... عنوان نمودند که همکاری و همراهی های بهتر و گسترده تری از جانب مجموعه سپاه استان صورت خواهد پذیرفت.

ایشان در پایان صبحت های خود برگزاری هیئت های اندیشه ورز که یکی از خواسته های رهبر معظم انقلاب نیز می باشد را مهم ارزیابی کرد و خواستار برقراری و برگزاری هرچه تمام تر این هیئت ها شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها