مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان سراوان گفت: اجرای امر به معروف و نهی از منکر راهکاری مهم برای مقابله با نفوذ فرهنگی دشمن است.
کد خبر: ۹۰۴۳۴۲۱
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۵

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شهرستان سراوان در گفتگو با خبرنگار بسیج در سراوان، گفت: امر به معروف و نهی از منکر یکی از ارکان حکومت اسلامی است که باید در جامعه نهادینه شود.

وی افزود: در این راستا لازم است تا به دستورالعمل‌های ابلاغی مربوط به این بخش توجه شود.

بامری تصریح کرد: برنامه‌های متعددی از سوی سپاه شهرستان سراوان در راستای نهادینه و فرهنگ ساری این دو امر مهم و ضروری برگزار شده است، اما کافی نیست و باید با برنامه‌های با کیفیت و پرمحتوای گسترده‌تری به مقابله با دشمنان بپردازیم.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شهرستان سراوان اظهار داشت: وقتی همگان نسبت به اجرای این فریضه بی تفاوت شوند معروفات به فراموشی سپرده می‌شوند و ناهنجاری‌ها در جامعه رشد پیدا می‌کند.

این مسئول ادامه داد: در یک گردان فرمانده نقش اساسی را برعهده دارد، زیرا با نظارت خود بر مجموعه به اجرای صحیح برنامه‌ها کمک می‌کند؛ بنابراین مسئولان نیز می‌توانند در ترویج این فریضه موثر باشند.

وی با اشاره به اینکه، اشراف به موضوعات مختلف از ویژگی‌های یک فرمانده است، خاطر نشان کرد: در این خصوص باید راهبرد و نقشه راه ترسیم شود و مسئولان هم با حضور فعال خود الگویی برای دیگران باشند.
ارسال نظرات