فرمانده حوزه خواهران حضرت زینب(سلام الله علیها) گفت: دشمنان انقلاب اسلامی ولایت پذیری مردم ایران را نشانه گرفته اند.
کد خبر: ۹۰۴۳۴۶۹
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست بصیرتی در پایگاه مقاومت بسیج خواهران زینبیه ده چشمه از توابع شهرستان فارسان برگزار شد.

فرمانده حوزه خواهران حضرت زینب(سلام الله علیها) در جمع بانوان بسیجی پایگاه زینبیه ده چشمه، با اشاره به رویکرد دشمنان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی و فرهنگی، گفت: دشمنان ولایت پذیری مردم ایران را نشانه گرفته اند.

خانم اسدی افزود: در شرایط کنونی آنچه که در مسیر مبارزه با استکبار مهم و حیاتی است، رهنمود‌های مقام معظم رهبری در باب حمایت از کالای ایرانی و حمایت از تولید داخلی است  که مسیر استقلال و خودکفایی را برای کشور و ملت ما فراهم می‌سازد.

این مقام مسئول عنوان کرد: امروز این نکته را درک کنیم که یک جنگ بزرگ اقتصادی بین اسلام واقعی و اسلام آمریکایی اتفاق افتاده که همه دنیا یک طرف و نظام جمهوری اسلامی در طرف دیگر است. تمام اتاق‌های فکری جهان به این نتیجه رسیدند که راه زمین‌گیر کردن این نظام، جنگ اقتصادی است.

وی با تأکید بر ضرورت مطالبه گری در حوزه مسایل اقتصادی، افزود: برای پیروز شدن در مسائل اقتصادی باید به اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالا و تولیدات بومی و ایرانی روی آوریم .

اسدی خاطرنشان کرد: باید ظرفیت‌های خود را باور کنیم، باید القای ناامیدی دشمن از اینکه ما نمی‌توانیم را از بین ببریم، اصلا در مسائل اقتصادی به نسخه بیگانگان توجه نکنیم و به نسخه اسلام ناب پایبند باشیم.

 

ارسال نظرات