ثبت نام اردوی جهادی دانشگاه کردستان آغاز شد/روستا‌های کردستان در اولویت سازندگی و محرومیت زدایی هستند

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه کردستان گفت: مددرسانی به مردم این مرز و بوم با شعار دادن و نق زدن‌های شبه روشنفکرانه محقق نخواهد شد چراکه نیازمند همت والا و به تعبیر رهبر انقلاب؛ نیاز‌مند کار جهادی و انقلابی است.
کد خبر: ۹۰۴۳۵۰۷
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴
سید عنایت جویبار، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، گفت:اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه کردستان از یکم مرداد ماه ۹۷ ثبت نام خود را آغاز کرده و تا ۲۵ مردادماه پایان می‌یابد.

جویبار افزود: اردوی جهادی این دانشگاه از ۱۲ شهریور ماه در روستای سیروان با حضور برادران و خواهران به مدت ۱۰ روز برگزار خواهد شد.

مسئول بسیج دانشگاه کردستان همچنین افزود: دانشجویان می توانند با مراجعه به پایگاه‌های بسیج و لینک‌های ارتباطی در دانشگاه جهت ثبت نام در اردو‌ها اقدام نمایند.

وی با بیان اینکه ماهیت برگزاری چنین اردو‌هایی علاوه بر محرومیت زدایی به جنبه‌ی خودسازی نیز اشاره دارد گفت: در این اردو‌ها علاوه بر سازندگی، خودسازی نیز لازم است تا نتیجه مطلوب و حداکثری میسر شود، زیرا تنها با ایثار و از خودگذشتگی و مبارزه با نفس است که می‌توان به دل روستا‌ها رفت و با پیاده کردن طرح‌های عمرانی نظیر آب رسانی، بری رسانی، احداث بنا‌ها و... و دیگر طرح‌ها، امر سازندگی مادی و معنوی را رقم زد.

جویبار با بیان اینکه مسئولین استانی باید تمام توجه خود را به محرومیت زدایی معطوف کنند گفت: مددرسانی به مردم این مرز و بوم با شعار دادن و نق زدن‌های شبه روشنفکرانه محقق نخواهد شد چراکه نیازمند همت والا و به تعبیر رهبر انقلاب؛ نیاز‌مند کار جهادی و انقلابی است.

مسئول بسیج دانشگاه کردستان با مطالبه از مسئولین خاطر نشان کرد: استان کردستان جزو استان‌های محروم کشور است و به همین دلیل باید مولفه‌ محرومیت زدایی از جمله سیاست‌ها و برنامه‌های هیئت دولت قرار گیرد تا شاهد پیشرفت و آبادانی در این استان باشیم.

ویبا اشاره به پتانسیل‌های موجود و ظرفیت‌های فراوان معدنی در این استان گفت:آنچه که می تواند این استان را سرآمد استان‌های دیگر کند توجه به توسعه‌ صنعت و معدن در این استان است؛ معادن با ارزش طلا و سنگ مرمر و؛ و نیز توجه به دیگر صنایع همچون کشاورزی و زراعت و باغداری و... استان را در جهت محرومیت زایی و رشد اقتصادی کشور کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات