مسابقات بوکس یادواره شهدای تیپ 48 فتح با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با حضور ورزشکاران و مسئولان ورزش استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۳۵۳۸
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲
دبیر هیات بوکس استان گفت::به همت هیات بوکس شهرستان بویراحمد بمناسبت یاد و خاطر شهدای عملیات غرب کشور دو تیم بوکس گچساران و دنا روی رینگ رفتند.
عماد پرهیزگاریان مسئول برگزای این مسابقات هدف از برگزاری این برنامه را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال این فرهنگ از طریق ورزش به جوانان و نوجوانان دانست و اظهار داشت: ورزش اهرم بسیار خوبی برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان است و ما با برگزاری این مسابقات می‌خواهیم این پیام را به نسل‌های امروز برسانیم که امنیت و آسایشی خود و خانواده هایشان دارند مدیون ایثار و ازخود کذشتگی این شهیدان است.

وی افزود: ورزش تاثیر مهمی در سلامت اجتماعی جامعه دارد و همین‌که بتوانیم جوانان را به بهانه شرکت در یک مسابقه یا همایشی ورزشی دور هم جمع کنیم، به سلامت و ارتقای امنیت اجتماع خود کمک کرده‌ایم.

او گفت:ورزش و نشاطی که در آن وجود دارد برای جامعه به خصوص جوانان و نوجوانان یک نیاز است.

رئیس هیات بوکس شهرستان بویراحمد در پایان با بیان اینکه این مسابقه دوستانه بین دو تیم ورزشی شهرستان بویراحمد و گچساران برگزار شد گفت:در این مسابقه که به یاد شهدای تیپ ۴۸ سپاه فتح برگزار شد ۳۸ بوکسر به رقابت پرداختند که در نهایت تیم بوکس شهرستان بویراحمد قهرمان این مسابقات شد.
ارسال نظرات