خبرهای داغ:
سرپرست فرمانداری شادگان در جلسه ستاد بازسازی واقعه غدیر خم شهرستان که در محل ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برگزار شد، گفت : بازسازی واقعه غدیر خم برای پنجمین بار در شادگان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۴۳۵۶۲
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان در شادگان ، جلسه ستاد بازسازی واقعه غدیر خم شهرستان با حضور سعید حاجیان سرپرست فرمانداری شادگان،ابراهیم غبیشاوی بخشدار مرکزی ، سرهنگ عبودی جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شادگان،سرگرد انصاری جانشین فرمانده نیروی انتظامی شهرستان وسایر اعضا با هدف برنامه ریزی در راستای بازسازی واقعه غدیر خم در محل ناحیه مقاومت بسیج شادگان برگزار شد.

سعید حاجیان سرپرست فرمانداری شادگان در این جلسه حاجیان با اشاره به اهمیت واقعه غدیر،گفت : به منظور گسترش و تعمیق فرهنگ ولایت ، انتقال فرهنگ ولایت و امامت به نوجوانان و نسلهای آتی ، ترویج و توسعه فرهنگ غدیر و ولایت و امامت و الگوسازی عید غدیر خم با استفاده از آیات و روایات واقعه غدیر خم در این شهرستان بازسازی می شود.

سرپرست فرمانداری شادگان با اشاره به برنامه ریزی و هماهنگی های بعمل آمده ، گفت: بازسازی نمایش واقعه غدیر خم باحضور بیش از ۷۰۰ نفر بازیگر عوامل و با صحنه آرایی،دکور سازی و فضا سازی برکه غدیر و نخلستانهای اطراف آن روز پنچ شنبه 8 شهریور ماه سالجاری مصادف با عید سعید غدیر خم در شهر شادگان کوی سعدی زمین ورزشی سابق شهباز جنب مسکن مهر برگزار خواهد شد.

سرپرست فرمانداری شادگان همچنین بر ضرورت همکاری و تعامل کلیه ادارات و دستگاههای شهرستان بمنظور برگزاری باشکوه بازسازی واقعه غدیر در شهرستان تاکید کرد و افزود: ادارات و دستگاهها با تمام توان همکاری لازم در جهت هر چه با شکوه تر برگزار شدن اين مراسم تلاش کنند.

گفتنی است ، دهه امامت و ولایت هر سال از دهم ذی‌الحجه روز عید قربان آغاز شده و تا هجدهم ذی‌الحجه روز عید سعید غدیر خم ادامه دارد.

شایان ذکر است؛ در ابتدای جلسه با کلیپی از اجرای واقعه الغدیر شهرستان طی سالهای گذشته به نمایش گذاشته شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها