خبرهای داغ:
سردار فضلی:

شهدا الگویی برای مقاومت هستند

گزارش خبرگزاری بسیج از اندیمشک، سردار علی فضلی شب گذشته در مراسم اولین سالگرد شهادت سردار شهید جان‌محمد علیپور، اظهار کرد: ۲۳ هزار شهید استان ولایتمدار خوزستان، هزار شهید گرانمایه اندیمشک و ۸ شهید مدافع حرم این شهرستان امروز الگویی برای مقاومت هستند.
کد خبر: ۹۰۴۳۵۶۸
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹

وی با بیان این که پیروزی انقلاب اسلامی برای آمریکا، اروپا و کشورهای منطقه غیرقابل تحمل بود و دشمنی‌های عریان خود را نشان دادند، گفت: راه انداختن جنگ تحمیلی به ایران و حمایت از گروه‌های تکفیری و تروریستی منطقه برخی دیگر از تلاش‌های آنان برای آسیب زدن به انقلاب اسلامی ایران است.

فرمانده دانشگاه امام حسین(ع) با بیان این که دشمنان چشم دیدن استواری و اقتدار جمهوری اسلامی را ندارند، عنوان کرد: دشمنان برای مقابله با انقلاب مردمی ایران از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

وی با بیان این که امام خمینی(ره) فرموند: قران، عترت و مردم سه پایه اصلی انقلاب هستند، افزود: مردم در همه حال نگهدار ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب بوده و هستند که این نگهداری موجبات سرافرازی انقلاب اسلامی بوده است.

سردار فضلی با اشاره به تلاش دشمن در تشکیل گروه‌های تروریستی نظیر برای ضربه زدم به مقادمت، گفت: آن‌ها با ایجاد داعش به دنبال رفع نواقص گروه‌های تکفیری قبلی بودند به طوری که حتی برای آن ایجاد حاکمیت کرده و سرزمین‌ نیز تعریف کردند.

وی با اشاره به این که آن‌ها برای تحقق اهداف خود از تفکر اسلامی سوءاستفاده کردند، بیان کرد: آن‌ها با شعارهای معنوی به میدان آمدند و به سختی به دنبال نابودی جبهه مقاومت بودند‌.

فرمانده دانشگاه افسری امام حسین(ع) با اشاره به مقاومت رزمندگان جبهه مقاومت، بیان کرد: با فرمان ولی امر، مقاومت در سوریه، عراق و لبنان پدیداور شد و نقشه‌های دشمنان برای نابودی مقاومت راه به جایی نبرد.

وی با اشاره به این که داعشی‌ها پس از آغاز جبهه مقاومت به ۱۰۰ متری حرم بی بی زینب(س) و کاخ بشار اسد رسیدند، افزود: اگر فرمان ولی و حضور مالک اشتر ولی، یعنی سردار سلیمانی نبود که با حضور خود جبهه را در دست گرفت و تفکر مقاومت را به رخ جهانیان کشاند، امروز دشمنان به اهداف خود می‌رسیدند.

سردار فضلی گفت: انگاه که فرمان ولی صادر شد، مالک اشتر ولی، سردار سلیمانی و دیگر نیروهای جبهه مقاومت با شجاعت و درایت دشمن تکفیری صهیونیستی را ناگزیر به عقب نشینی کرد.

فرمانده دانشگاه افسری امام حسین(ع) بیان کرد: اگر امروز شاهد این هستیم که انقلاب اسلامی ماهیت و راهبردی موثر پیدا کرده است و با اشک و عشق و توکل و توسل به خدا توام شده است دلیل آن اتحاد شیعه و سنی است.

وی با اشاره به این که شهدای مدافع حرم اندیمشک الگوهای عملی ما هستند، عنوان کرد: صفای باطنی شهید، و اخلاص مهم‌ترین خصوصیات شهدای مدافع حرم هستند.

سردار فضلی با روایت خاطراتی از دوران دفاع مقدس و عملیات کربلای ۵، عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس مردم اندیمشک نیز در دوکوهه و پادگان کلهر میزبان رزمندگان بودند و براستی که میزبانان شایسته‌ای بودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها