معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، گفت: امروزدشمنان به دنبال بدبین کردن مردم نسبت به نظام و انقلاب و مسئولین کشور هستند.
کد خبر: ۹۰۴۳۶۱۲
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، کارگاه آموزشی مبلغات و فرهیختگان سنتی بسیج طلاب و روحانیون، در سالن جلسات شهید حاجبی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان برگزار شد.

ابراهیمی معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، در این برنامه عنوان کرد: استکبار جهانی و در راس آن ایالات متحده آمریکا، تلاش های گوناگونی برای ایجاد اختلال در دستگاه محاسباتی مسئولین و دستکاری در باورهای دینی و انقلابی مردم آغاز کرد. چراکه با تحقق هریک از راهکارهای مذکور، به اهداف خود علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی نزدیک تر می شد. امروز و در دوران پسا برجام، حربه نفوذ به عنوان یکی از مهمترین راهبردهای دشمن در برابر جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت مطرح است و این نکته موید ضرورت شناسایی پروژه نفوذ به عنوان نقشه کار دشمن و راه های مقابله با آن می باشد.

وی، تصریح کرد: با شناخت نقشه های دشمنان انقلاب اسلامی و عمل به موقع و ایستادکی در مقابل آنها تمام نقشه های دشمنان نقش برآب خواهد شد.

ابراهیمی بابیان اینکه روش استکبار امروز باپیشرفت تکنولوژی تغییر یافته است ادامه داد : رویارویی دشمنان انقلاب با ایران اسلامی امروز از راه جنگ نرم وبااستفاده از ابزارهای فرهنگی وبوسیله نفوذ ، دروغ وشایعه پراکنی است.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان ، اولویت امروز دشمنان با جمهوری اسلامی ایران را درجنگ نرم دانست و ادامه داد : امروز دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال ناامیدکردن ملت از نظام ،نابودکردن ایمان واعتقادمردم ومانع تراشی برای حل مشکلات مردم هستند که ماباید دربرابر آنها هوشیار باشیم.
وی، اذعان داشت : دشمن ازیک طرف با شایعه پراکنی علیه نظام به دنبال بدبین کردم مردم نسبت به نظام وانقلاب وارزشهای انقلابی است وازطرف دیگر تلاش می کند که مشکلات معیشتی مردم حل نشود و تمام ضعفهای موجود در مدیران دولتی را به نظام نسبت می دهد.
وی، شایعه پراکنی را از مهمترین تدابیر امروز دشمنان انقلاب دانست و افزود : دشمنان انقلاب درتلاش هستند که با شایعه پراکنی های مختلف دل مردم رالرزانده وآنها را به آینده ناامید کنند که مردم ومسئولین باید هوشیار باشند.

ارسال نظرات