البرز/

افتتاحیه اردوی جهادی در مناطق محروم شهرستان ملارد برگزار شد

به همت گروه جهادی شهید همت دانشگاه سماء کرج مراسم افتتاحیه اردوی جهادی در مناطق محروم شهرستان ملارد با حضور مهندس عبادی و مسئولین دانشکده سماء کرج برگزار شد .
کد خبر: ۹۰۴۳۶۴۶
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، به همت گروه جهادی شهید همت دانشگاه سماء کرج مراسم افتتاحیه اردوی جهادی در مناطق محروم شهرستان ملارد بخش اخترآباد روستای اميرآباد با حضور مهندس عبادی رئيس و مسئولین دانشکده سماء کرج برگزار شد .

مهندس عبادی رئيس سماء کرج در این مراسم گفت : اردوهای جهادی تنها کار عمرانی نیست و در این میان کارهای فرهنگی نیز باید مدنظر قرار بگیرد تا مردم از آموزه‌های دینی و اقدامات جهادی متأثر شوند و کارهای فرهنگی در هر زمینه‌ای باید مستمر باشد و مسئولان و آحاد مختلف مردم نباید از این مهم پا پس بکشند.

وی با اشاره به روایتی از معصوم (ع) خاطرنشان کرد: هر فردی در راه محرومیت‌زدایی شخصی را شاد کند و دل او را به‌دست بیاورد ثواب دو ماه اعتکاف برای وی ثبت می‌شود و همگان باید برای سازندگی و نجات محرومان از وضع کنونی تلاش خود را به‌کار گیریم.

گروه جهادی شهید همت دانشگاه سماء کرج تابستان امسال در مناطق محروم شهرستان ملارد بخش اخترآباد روستای اميرآباد با هدف خدمت به محرومان فعالیت‌های داوطلبانه‌ی خود را آغاز کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها