خبرهای داغ:
باید این اردوهای جهادی دانش آموزی علاوه بر تابستان در سایر اوقات تحصیلی نیز ادامه یابد و فرهنگ جهادی بیشتر برای دانش آموزان تعریف و تبیین شود.
کد خبر: ۹۰۴۳۶۷۹
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، دانش آموزان با شور و شوق فراوان در برنامه های اجتماعی و عینی شرکت می کنند و چیزی که برای دانش آموزان بیشتر اهمیت دارد این است که دور هم و با صمیمت بیشتر کارها را انجام دهند.

 

 باید این اردوهای جهادی دانش آموزی علاوه بر تابستان در سایر اوقات تحصیلی نیز ادامه یابد و فرهنگ جهادی بیشتر برای دانش آموزان تعریف و تبیین شود.

 

یکی از برنامه های حوزه بسیج دانش آموزی بخش نیم بلوک ، حضور دانش آموزان برای زیبا سازی و مرمت مدارس در قالب اردوهای طرح هجرت 3 است.

 

گفتگوی دوستانه خبرنگار ما با تعدادی از دانش آموزان خضری دشت بیاض و بخش نیم بلوک شرکت کننده در این اردوها را در ادامه می خوانید:

 

محمد دوست دانش آموز سال اول دبیرستان اولین سال است که در این اردوها شرکت می کند، خدمت رسانی و پر کردن اوقات فراغت را از مهمترین دلایل حضورش در اردوهای جهادی عنوان کرد.

 

سیدی دانش آموز سال دوم دبیرستان نیز با اشاره به علت حضورش در این اردوها گفت: در این اردوها کارهای جدیدی را یاد می گیریم.

 

وی افزود: من در این اردوها متوجه شدم که هیچ کاری از درس خواندن راحت تر و کم زحمت تر نیست.

 

بادامکی برای اولین سال است که در این اردوها شرکت می کند، گفت: من از دوستانم تعریف این اردوها را شنیدم و مشتاق حضور در این کلاس ها شدم.

 

وی افزود: در این اردوها کاری را یاد می گیریم و از سختی کارها و زحمات اولیای مدرسه با خبر می شویم.

 

خسروی نیز برای اولین بار است که در این اردوها شرکت می کند، در خصوص علت حضورش اظهار کرد: من از دوستانم تعریف این اردوها را شنیدم و دوست داشتم حضور در این اردوها را تجربه کنم.

 

وی اظهار کرد: علاوه بر این که یک خدمتی انجام می دهیم، تاثیر خوبی بر زندگی و اخلاق ما دارد و شرکت در این اردوها سبب می شود که به مدرسه بیشتر اهمیت دهیم و در حفظ آنها بیشتر دقت کنیم.

 

محلی هم که مربی قرآن است گفت: اولین ثمره این اردوها آن است که دانش آموزان اجتماعی بار می آیند و می دانند چگونه در اجتماع حضور یابند و با هم همکاری کنند تا در آینده هم بتوانند در هر سمتی که قرار می گیرند موفق باشند .

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها