خبرهای داغ:
فرمانده نیروی انتظامی گفت: پلیس در خصوص امنیت وظیفه مستقیم دارد و به عنوان فرمانده نیروی انتظامی می‌گویم که هیچ مشکل امنیتی و ناامنی در کشور نداریم.
کد خبر: ۹۰۴۳۷۳۱
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۹
مشکل امنیتی و ناامنی در کشور نداریم/ اولویت نیروی انتظامی پیشگیری است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حسین اشتری ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان قم در تالار مرکزی شهر قم با اشاره به ویژگی‌های این شهر اظهار کرد: شهر قم به دلیل وجود حرم حضرت معصومه (س)، حوزه‌های علمیه و مراجع عظام تقلید از ویژگی خاصی در کشور برخوردار است.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب از تعابیر خاصی برای مردم شهر قم استفاده کردند و مدیران باید قدردان مردم شریف این شهر باشند.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: زمانی که امنیت وجود دارد، کمتر قدر این امنیت دانسته می‌شود، در حالی که بالاترین نعمت، امنیت است و نیروی انتظامی وظیفه تامین امنیت را بر عهده دارد.

اشتری با اشاره به هوشیاری مردم ایران اظهار کرد: قدردان مردمی هستیم که با وجود تحریم‌ها و مشکلات، دست از انقلاب و آرمان‌ها برنداشتند. اگر تاریخ ۴۰ ساله انقلاب را مرور کنیم، با اتفاقات بزرگی مواجه می‌شویم، در ابتدای پیروزی انقلاب با بحران‌هایی در غرب و شرق کشور و جنگ تحمیلی رو به رو شدیم، در حالی که کشور آماده نبود و سلاح کافی وجود نداشت.

وی ادامه داد: دشمن در دوران دفاع مقدس با تمام توان و حمایت کشور‌هایی همچون آمریکا به جنگ با کشورمان آمد، اما ملت ایران با رهبری امام خمینی (ره) پیروز شدند.

فرمانده نیروی انتظامی کشور افزود: در دهه شصت اوضاع به گونه‌ای بود که گاهی در ۵۰ نقطه شهر ترور توسط گروهک‌ها در یک روز صورت می‌گرفت، شرایط سختی در آن دوره حاکم بود، اما مردم ایران با پایمردی خود پیروز شدند، بعد نیز فتنه‌هایی در کشور رخ داد، اما مردم کشورمان از این فتنه‌ها سربلند بیرون آمدند.

اشتری با اشاره به نقشه‌های دشمن علیه نظام اسلامی اظهار کرد: اتفاقات امروز نمی‌تواند پایه‌های نظام اسلامی را بلرزاند و درخت نظام را تکان بدهد، البته دشمن پیچیده‌تر از گذشته عمل می‌کند، اما ما نیز اشراف بیشتری بر مسائل داریم.

وی ادامه داد: اگر ناامنی در کشور‌های همسایه را مشاهده کنیم، آن وقت قدر امنیتی که در کشورمان حاکم است را می‌دانیم، نیروی انتظامی در این خصوص وظیفه مستقیم دارد و به عنوان فرمانده نیروی انتظامی می‌گویم که هیچ مشکل امنیتی و ناامنی در کشور نداریم.

فرمانده نیروی انتظامی کشور افزود: جامعه ایران تنوعی در زمینه فرهنگ‌ها و قومیت‌ها دارد و کشورمان دارای مشکلات اقتصادی است.

اشتری با اشاره به سخنان ترامپ در خصوص ایران اظهار کرد: رئیس جمهور آمریکا با عملکردی که دارد روزی منفور مردم کشور خودش و دنیا خواهد شد، حرف‌هایی که دولتمردان آمریکا همچون ترامپ در مورد ایران می‌زنند، همان حرف‌های تکراری در طول چهار دهه اخیر است و آن‌ها نتیجه‌ای از حرف‌های خودشان نگرفتند.

وی ادامه داد: با هوشیاری اجازه نمی‌دهیم که ایادی دشمن به اهداف خودشان در داخل و خارج کشور برسند و پیروزی در نهایت از آن ملت ایران است.

فرمانده نیروی انتظامی کشور در پایان خاطرنشان کرد: اولویت این نیرو پیشگیری است و اقدامات پیشگیرانه را در نیروی انتظامی تقویت می‌کنیم.
ارسال نظرات