خبرهای داغ:
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه استان سمنان:
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه استان سمنان در حاشیه برگزاری نخستین دوره توانمندسازی مدیران و دبیران قرارگاه شهیدشاطری استان سمنان که هم اکنون در مشهد مقدس در حال برگزاری است؛ گفت:طرح محله اسلامی در 22 محله استان اجرایی شده است.
کد خبر: ۹۰۴۳۷۴۸
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳

مرتضی عبداللهی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان در حاشیه برگزاری نخستین دوره توانمندسازی مدیران و دبیران قرارگاه شهیدشاطری استان سمنان که هم اکنون در مشهد مقدس در حال برگزاری است؛ گفت: این دوره به مدت سه روز از روز شنبه 13مردادماه اجرا و امروز به پایان می رسد.

وی در خصوص اجرای طرح محله اسلامی در استان سمنان گفت: طرح محله اسلامی پس از دو سال اجرای آزمایشی و محدود به همت سپاه و بسیج محلات و اقشار مختلف مردم در 22 محله استان اجرایی شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه استان سمنان هدف از اجرای این طرح را تحقق جامعه اسلامی براساس الگوی مدیریت اسلامی،انقلابی وجهادی در محله ها،ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی درمحله هاو هدف وارتقا سطح سلامت درحوزه های فرهنگی اقتصادی ،امنیتی و... درمحله هارا با کاهش ومقابله با آسیب های اجتماعی دانست.

عبداللهی با بیان اینکه امیدواریم با اجرای طرح محله‌های اسلامی به همت مردم شاهد اعتلای روز افزون محلات و جامعه در حوزه های مختلف فرهنگی و اجتماعی و ... باشیم، خاطرنشان کرد: 10 کمیته همچون کمیته عمران، فرهنگی، اجتماعی، اقتصاد مقاومتی، بهداشت و درمان، محرومیت زدایی و ... در قالب شوراهای محلات اسلامی با کارگروه های مختلف تشکیل شده که این کمیته ها تماماً با استفاده از توانمندی و مشارکت مردم محله شکل می گیرد، مطمئن هستیم با وجود مردمی متدین و روحیه جهادی و انقلابی روز به روز شاهد اعتلاء این محلات خواهیم بود.

وی اضافه کرد: از مهمترین وظایف شوراهای محله‌های اسلامی جلب توجه مسئولان به این محله‌ها و مشکلات و کاستی‌ها موجود در راستای خدمت‌رسانی بهتر مسئولان به مردم این مناطق است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها