اولین گردهمایی معاونین آموزشی متوسطه و ابتدایی استان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان در مجتمع فرهنگیان شهمیرزاد به میزبانی شهرستان مهدیشهر برگزار شد. .
کد خبر: ۹۰۴۳۸۰۶
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج درمهدیشهر ، اولین گردهمایی  معاونین آموزشی متوسطه و ابتدایی استان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان در مجتمع فرهنگیان شهمیرزاد به میزبانی شهرستان مهدیشهر برگزار شد.

علی لطفی مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهدیشهر ضمن عرض خیرمقدم به مهمانان ، با اشاره به ن و القلم و جایگاه تعلیم و تربیت در قرآن و سند بنیادین به چالشهای پیش رو پرداخت.

وی تاکید کرد، در کنار وظایف متعدد ما در دفاع از حقوق مادی و معنوی فرهنگیان مسئولیت سنگینی داریم که تبعیض ،روح فرهنگیان را آزار می دهد .

در ادامه محمد دستورانی مدیر کل محترم آموزش و پرورش استان ازچالش نیروی انسانی در سال تحصیلی آینده خبر داد و افزود:در سال تحصیلی آینده حضور معلم درکلاس درس اولویت اول است چراکه حضور معاون،مدیر ، نیروی خدمات و... بدون حضور معلم بی معنی است لذا اولویت ما برای تامین نیرو انسانی کلاس درس خواهد بود.

مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان خاطرنشان کرد:ساماندهی نیروی انسانی باید سه مسئله راپوشش دهد:1.هزینه اجتماعی تولید نکند2.کیفیت بخشی راسرلوحه کارخود قرار دهد3.صرفه جویی خردمندانه در بطن ومتن اجرای فرآیند ساماندهی نیروی انسانی داشته باشد.

محمد دستورانی با اشاره به اینکه استان سمنان با 100 هزار کیلومتر، 120 هزار دانش آموز را درخود گنجانده است گفت:دراستان سمنان درهرکیلومتر مربع 1/2 یک ودو دهم دانش آموز مشغول تحصیل هستندکه از این حیث گران ترین آموزش وپرورش کشور هستیم.

رشیدی معاون آموزش متوسطه استان سمنان دراین گردهمایی  قداست و کرامت دستگاه تعلیم و تربیت را به دلیل محصول آن دانست و بیان داشت براساس سند تحول بنیادین و اسناد بالادستی مهمترین وظیفه آموزش و پرورش تربیت افراد با تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد.

                                                                                                                                                                                                        معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان با تأکید بر توجه و اهتمام ویژه معاونین آموزشی به پروژه مهر با محوریت استقرار پایه دوازدهم و سازماندهی و بهسازی نیروی انسانی، ایجاد توازن بین کیفیت و شرایط موجود نیروی انسانی را ضروری دانست.

در ادامه وی با پرداختن به اهمیت و ضرورت هدایت تحصیلی مناسب دانش آموزان مدیریت توسعه متوازن در شاخه های فنی و حرفه ای و کار دانش و نظری را با هدف افزایش سهم رشته های مهارتی و کنترل سهم رشته علوم تجربی را از اولویت های مهم حوزه دانست.

همچنین حدادی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان  در این هم اندیشی به بیان سیاست ها و برنامه های این حوزه درسال جاری پرداخت و موضوعات مهم این دوره را به بحث و گفتگو گذاشت.


 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها