معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: کمیته ارتقا کیفیت خدمات سطح یک در حوزه بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان راه اندازی شد.
کد خبر: ۹۰۴۳۸۲۱
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، مهدی طباطبایی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: به منظور ارائه بهتر خدمات بهداشتی و درمانی و آگاهی از میزان رضایتمندی دریافت کنندگان خدمات و با هدف ارزیابی کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شده برای اولین بار کمیته ارتقای کیفیت خدمات سلامت سطح یک در معاونت بهد اشتی آغاز به کار کرد.

وی با بیان این مطلب که اندازه گیری و مدیریت کیفیت خدمات برای عرصه بهداشت و درمان امری حیاتی است، افزود: در کمیته ارتقای کیفیت خدمات با نظر سنجی از صاحبان فرایند خدمات سطح یک سلامت به دنبال ارتقاءکیفیت خدمات سلامت و رضایتمندی مردم هستیم.

طباطبایی تصریح کرد: اندازه گیری مدیریت کیفیت خدمات برای سازمان‌های بهداشتی و درمانی مهم بوده  و فراهم آوردن اطلاعات کافی در زمینه محتوای رضایتمندی مردم از کیفیت خدمات می‌تواند ما را در شناسایی زمینه‌ها و ابعاد مختلف که عرصه سلامت را تحت تاثیر قرار می‌دهد یاری نماید و سبب جلوگیری از اتلاف منابع گردد.

وی بیان کرد: امید داریم، با اجرای برنامه‌های طرح تحول سلامت برای مردم و نظام مراقبت بیماری‌ها با ارائه خدمات مطلوب سلامت به مردم و تلاش در زمینه تکمیل اطلاعات سلامت مردم در سامانه سیب،  شاهد ارتقاء کیفی وکمی خدمات سلامت در عرصه بهداشت و درمان باشیم.
ارسال نظرات