خبرهای داغ:
معاون اجرائی سپاه نینوا گلستان :

خبرگزاری بسیج جزء پیش قراولان عمار گونه عرصه رسانه در استان گلستان

سرهنگ سید علی مهاجر معاون اجرائی سپاه نینوا امروز در بازدید از نمایشگاه مطبوعات استان گلستان در گفتگو با خبرنگار این خبرگزاری گفت:در آستانه ی 40 سالگی انقلاب اسلامی هستیم و به کوری چشم دشمنان این نظام جشن پیروزی را خواهیم گرفت.
کد خبر: ۹۰۴۳۸۲۲
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۹

خبرگزاری بسیج جزء پیش قراولان عمار گونه عرصه رسانه /به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سرهنگ پاسدار سید علی مهاجر معاون اجرائی سپاه نینوا امروز در بازدید از نمایشگاه مطبوعات استان گلستان با حضور در غرفه ی خبرگزاری بسیج دقایقی را به گفتگو با خبرنگار این خبرگزاری پرداخت.

معاون اجرائی سپاه نینوا ضمن تبریک بمناسبت روز خبرنگار گفت:در آستانه ی  40 سالگی انقلاب اسلامی هستیم و به کوری چشم دشمنان این نظام جشن پیروزی انقلاب را با حضور حداکثری مردم شریف و عزتمندمان خواهیم گرفت.

وی افزود: دشمنان نمی خواهند که ما این چله را به سرانجام نرسانیم اما آنها به این نتیجه رسیده اند که دین ما و فرهنگ ما برگرفته از عاشورا و ماه رمضان است و هیچگاه این شرف و آبرو که برگرفته شده از همین فرهنگ دینی و اعتقادی ما است را در برابر چیزی معامله نخواهیم کرد.

مهاجر با بیان اینکه چله ی انقلاب که هیچ قرن ها هم از انقلاب مان بگذرد از آرمان هایمان دست نخواهیم کشید تصریح کرد:اگر دشمن در عرصه ی اقتصادی بخواهد ما را امتحان کند باید بداند که همین مردم دست خالی در مقابل توپ و تانک دشمن ایستادند و از سرزمین و خاکشان دفاع کردند.

معاون اجرائی سپاه نینوا بیان داشت: مردم ما مردم ماه رمضان هستند ، مردم ما پیرو امامی هستند که آن حماسه ی عظیم را در کربلا به پا کرد و تا امروز همچنان بیرق و پرچمش در کشورهای مختلف دنیا بالاست.

وی در پایان با تشکر از اقدامات خبرگزاری بسیج در عرصه ی اطلاع رسانی اخبار بسیج و انقلابی گفت: این خبرگزاری جزء پیش قراولان عمارگونه در فضای رسانه استان فعالیت دارد و اقدمات بسیج را نشر می دهد ، همان بسیجی که در 40 سالگی انقلاب برای دنیا الگو شده است.

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها