خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رستم:
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رستم گفت: برای ادامه دادن راه شهدا، می‌بایست به شناخت سیره و آرمان‌های آن بزرگواران بپردازیم که مطالعه وصایای شهیدان یکی از راهکار‌ها در این زمینه است.
کد خبر: ۹۰۴۳۸۴۰
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، ذاکر نوری در دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران شهر مصیری از توابع شهرستان رستم گفت: ما هرچه داریم از شهدا است در کشوری زندگی می کنیم که معطر به خون شهیدان است و به برکت ایثارگری آن بزرگواران، امروز از نعمت هایی چون استقلال، آزادی و امنیت بهره مند هستیم.

وی افزود: شهدا با جهاد در راه خدا از اسلام و انقلاب اسلامی دفاع کردند و این اقدام آن ها حامل پیام هایی چون انسان دوستی و ازخود گذشتگی بود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رستم بیان کرد: امروز یکی از وظایف ما در برابر ایثار و فداکاری شهیدان، ادامه دادن راه آن عزیزان در جامعه است و برای این کار می بایست به شناخت سیره و آرمان های آن بزرگواران بپردازیم که مطالعه وصایای شهدا یکی از راه ها است.

نوری عنوان کرد: بیشتر شهدا در وصیت نامه خود بر موضوعاتی چون دفاع از اسلام ، انقلاب و ولایت فقیه تاکید کردند و این رسالت بر دوش ما است تا  در زندگی فردی و اجتماعی خود به این وصایا عمل کنیم.

گفتنی است شهرستان رستم در دوران دفاع مقدس 225 شهید و بیش از 600 جانباز و آزاده تقدیم کرده است که حدود 40 شهید از این آمار متعلق به شهر مصیری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها