خبرهای داغ:
سردار قاسمی اظهار داشت: امروز دشمنان ما با غول های رسانه ای خود به سراغ مردم آمده اند و ما را هدف قرار داده اند و می گویند بر علیه نظام خودتان کودتا کنید.
کد خبر: ۹۰۴۳۸۴۲
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) استان در یادواره شهدای آبروی محله سه قلعه که در محل خیابان شریعتی شهر سه قلعه برگزار شد اظهارداشت: شهدا به قولی که به امام خمینی (ره) داده بودند عمل کردند.

 وی عنوان کرد: عمل شهدا با عمل امثال ما فرق می کند. شهدا واقعا از سر اخلاص عمل کردند. در جبهه ها خیلی از رزمنده ها چاله ای شبیه قبر می کندند و در شب ، ساعت ها ضمن نماز شب گریه و تضرع می کردند.


وی با اشاره به این سخن امام خمینی (ره) که فرمودند «ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد» خطاب به مردم گفت: سال 97 سال آزمایش بزرگی برای ما است برای اینکه جو و فضایی که دشمن ایجاد کرده و توپ توخالی که هر لحظه در می کند ، مرتب ما را تهدید می کند که کار ایران تمام است لذا مرتب شعار می دهد که ایرانی ها چهل سالگی انقلابشان را نخواهند دید، ایرانی ها نخواهند توانست جشن چهل سالگی انقلابشان را بگیرند که البته از این حرف های مفت فراوان می زنند.


سردار قاسمی با توجه به اقدامات غربی ها علیه نظام جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کردند : راهبرد اجرایی آنها این است که جنگ روانی ، اقتصادی و حتی جنگ نظامی همه با هم را علیه ما دارند تبلیغ و ترویج می کنند و شعار می دهند.

وی ادامه داد: ما تا زمانی که شهید محمدی فرها ، شهید حججی ها ، شهید بصیری پورها و این نمونه رزمندگانی را داریم مطمئن باشید دشمنان ما هیچ غلطی نمی توانند بکنند . به قول مقام معظم رهبری ما آمریکا را زیر پایمان له می کنیم .


فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام اظهار داشت: ما مشکل از درون کشور و  منافقین، دو چهره ها و خائنین داریم.

وی  این سخن از مقام معظم رهبری را یادآور شد که جنس و کالایی که در داخل هست را حق نداریم وارد کنیم و بیان داشت : چطور می شود که تا قبل از این ، مغازه ها و فروشگاه های ما پر بود از کالاهای ایرانی و یک عده می گفتند این تولید داخلی است و نمی خریدند ولی امروز کالاهای داخلی به ندرت پیدا می شود.

سردار قاسمی ادامه داد: ما مشکل منافقین، غرب دوستان و وطن فروش ها را داریم که عده آنها کم است و اکثریت نیستند  اما در برخی سازمان ها،  رده های سپاه و در بین روحانیت نفوذ کردند. ما باید مراقب این منافقین وطن فروش باشیم و غفلت نورزیم .


فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه ما به شهیدان اقتدا می کنیم چرا که به قرآن عمل کردند گفت: شهدا فرمودند " آمریکا از ما عصبانی باش و از عصبانیت بمیر ".

دشمنان با غول های رسانه ای خود به سراغ ملت ما آمده اند

وی با بیان اینکه فرهنگ شهادت در کشور ما به یک فرهنگ غنی تبدیل شده است خاطرنشان کرد: تا عاشورا ماندگار است فرهنگ شهید و شهادت در ایران ما ماندگار است .

سردار قاسمی اظهار داشت: امروز دشمنان ما با غول های رسانه ای خود به سراغ مردم آمده اند و ما را هدف قرار داده اند و می گویند بر علیه نظام خودتان کودتا کنید .

وی ادامه داد: ما باید قدر خون شهیدانمان را بدانیم. ما باید قدر این امنیت حاکم در کشور عزیزمان که به برکت خون شهیدان به دست آمده را بدانیم.


سردار قاسمی در پایان سخنان خود بیان داشت: ما مردم برای اینکه انقلاب را به قله و اوج برسانیم طبیعتاً با موانع و مشکلات زیادی رو به رو خواهیم شد و وظیفه ما مردم این است که در برابر این مشکلات و موانع ایستادگی کنیم و مراقب دشمنان نظام علی الخصوص منافقینی که در داخل نظام رخنه کرده اند باشیم تا پرچم این انقلاب را به دست مولا و مقتدایمان حضرت بقیه الله الاعظم ان شاء الله برسانیم.

 

تا زمانی که شهیدان را داریم دشمنان ما هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

تا زمانی که شهیدان را داریم دشمنان ما هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

تا زمانی که شهیدان را داریم دشمنان ما هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

تا زمانی که شهیدان را داریم دشمنان ما هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

تا زمانی که شهیدان را داریم دشمنان ما هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

تا زمانی که شهیدان را داریم دشمنان ما هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها