خبرهای داغ:
حجت الاسلام ولی نژاد در گفتگو با خبرگزاری بسیج :

باید همه بدانند که این لبخند دشمن دوستانه نیست

حجت الاسلام ولی نژاد مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان در گفتگو با خبرنگار این خبرگزاری در جریان بازدید از نمایشگاه مطبوعات و اصحاب رسانه ی استان گلستان گفت:هر چه شرارت و شیطنت دشمن بیشتر شود نقش اصحاب رسانه و ضرورت آن بیشتر محسوس و ملموس خواهد بود.
کد خبر: ۹۰۴۳۸۵۳
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۴۶

باید همه بدانند که این لبخند دشمن دوستانه نیستبه گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، حجت الاسلام ولی نژاد مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان در گفتگو با خبرنگار این خبرگزاری در جریان بازدید از نمایشگاه مطبوعات و اصحاب رسانه ی استان گلستان گفت:هر چه شرارت و شیطنت دشمن بیشتر شود نقش اصحاب رسانه و ضرورت آن بیشتر محسوس و ملموس خواهد بود.

وی افزود: در یک جنگ فرهنگی ، اصحاب رسانه خط مقدم آن جبهه هستند و دشمن بسیاری از روش ها را برای مقابله ی با ما طراحی کرد و آنهارا آزمود اما نتیجه ی دلخواه خود را به دست نیاورد و این راه تتمه و آخرین گلوله ی در اسلحه ی خود برای مقابله با ایران اسلامی است .

ولی نژاد هدف دشمن را جنگیدن با جبهه ی فرهنگی و دینی دانست و تصریح کرد: انقلاب و زیر ساخت آن کاملا فرهنگی بود به همین علت دشمن به بعد از تمام گزینه ها به جنگ فرهنگی روی آورد.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان با تاکید بر اینکه همه ی اصحاب رسانه باید هوشیار و لحظه شناس بوده بیان داشت : باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم و تکلیف اصحاب رسانه در این برهه امید بخشی و تزریق امید به جامعه است و البته باید  شیطنت و دشمن و توطئه ها و جنایت ها و خیانت های آنها را هم به گوش مردم رساند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: دشمن گاهی به تعبیر امام خامنه ای با دست به ظاهر مخملین و با دست چدنی ظاهر میشود و باید همه بدانند که این لبخند دشمن دوستانه نیست و در پشت این لبخند سنگر کینه توزانه ی خود را تجهیز کرده است.

ولی نژاد گفت: هر کشوری برای به دست آوردن پیروزی بزرگ نباید فریب دشمن را بخورد و ما در این چهل سال انقلاب اسلامی آموخته ایم که باید از یک نقطه و یک فرمان ، فرمانبری کنیم که آن هم ولی فقیه است و امیدوارم که همه تلاش کنند که این موضوع که به عنوان تفکر بسیجی  در جامعه زنده است رشد پیدا کرده تا به پیروزی های بیشتری برسیم.

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها