فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با تاکید بر اینکه وحدت مسلمین جهان سپری در مقابل توطئه‌های دشمنان است اظهار داشت: تبیین واقعه غدیرخم در اتحاد مسلمانان بسیار بااهمیت است.
کد خبر: ۹۰۴۳۸۶۱
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۷

تبیین واقعه غدیرخم در اتحاد مسلمانان بسیار بااهمیت است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار جلیل بابازاده در جمع اعضای ستاد عید غدیرخم در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل اظهار داشت: وحدت مسلمین جهان سپری در مقابل توطئه‌های دشمنان بوده و اعیاد مسلمانان جهان اسلام مناسب‌ترین فرصت برای مقابله با تهاجمات فرهنگی است.

وی با اشاره به این که اقتدار و امنیت کنونی کشورمان در سایه خون پاک شهدای والامقام به دست آمده است بیان کرد: باید ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی را حفظ و نگهداری کنیم و در مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمنان خود را واکسینه کنیم که در این زمینه تقویت بصیرت و تربیت نیروهای بسیجی حائز اهمیت است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: دشمنان و استکبار جهانی شبانه‌روز درصدد کمرنگ کردن اعتقادت و باورهای مردمی دارند و در این زمینه با ایجاد وحدت و همدلی سعی بر است که انسجام و یکپارچگی در جامعه توسعه یابد و بتوانیم در این زمینه برنامه‌های مناسبی داشته باشیم.

بابازاده تصریح کرد: باید نسل جوان و امروزی بدانند که دشمنان نقشه‌ها و توطئه‌های خود را هر روز گسترش می‌دهند و در این زمینه باید با ادامه راه شهدا و حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی به تمامی اهداف خود در راستای اعتلای اهداف انقلاب اسلامی گام اساسی و هدفمند برداریم.

وی با اشاره به صحنه‌سازی عید غدیر خم نیز اظهار کرد: هنرمندان در این زمینه نقش اساسی دارند و باید در این روز مهم و مقدس توسط این هنرمندان در جامعه برای مردم اجرا و تبیین شود چرا که تبیین واقعه غدیرخم برای اتحاد مسلمانان بسیار حائز اهمیت است و از این ظرفیت‌ها برای توسعه برنامه‌های فرهنگی و مذهبی به نحو احسن استفاده شود.

ارسال نظرات