فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز:

مسائل اجرایی کشور، جریانی و سیاسی اداره می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز گفت: امروز بزرگترین مشکل ما این است که مسائل اجرایی کشور، جریانی و سیاسی اداره می‌شود.
کد خبر: ۹۰۴۳۸۷۹
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ محمدرضا غفاری شب گذشته در جمع نمازگزاران مسجد امام حسین (ع) درگز به تشریح مسائل روز کشور پرداخت و اظهار کرد: در چند هفته گذشته شاهد یک سری حوادث بودیم که برنامه ریز آنها، معاندین و ضد انقلاب‌ها هستند؛ آن‌ها تلاش دارند تا با استفاده از بستر فضای مجازی و به بهانه گرانی و مشکلات معیشتی، مردم را در برابر نظام و انقلاب قرار دهند.

وی افزود: قرار دادن مردم در برابر مسئولین توطئه بسیار خطرناک دشمن است، اما اگر مسئولین در حد توان خود برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند ولو اینکه به نتیجه نرسند، مردم آن‌ها را تشویق کرده و حامی آن‌ها خواهند بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز با اشاره به ظرفیت بسیار بالای نیروی جوان کشور گفت: چه نیازی است که برای مدیریت کشور، از مدیران دو تابعیتی استفاده کنیم؟ آن جوان ۱۹ ساله‌ای که در زمان جنگ تحمیلی در برابر دنیا ایستادگی کرد امروز هم به ر. احتی می‌تواند مسائل اقتصادی کشور را مدیریت کند.

غفاری عنوان کرد: برخی مسئولین در سخنرانی‌های تبلیغاتی، مردم را، ولی نعمت خود تلقی می‌کنند، اما متاسفانه تمام این مسائل به حرف صحبت ختم شده و هیچ اقدامی برای برطرف کردن مشکلات این، ولی نعمتان صورت نمی‌گیرد.

وی تبیین کرد: برخی مسئولین آنقدر درگیر آسیب‌های اجتماعی هستند که مردم اعتماد خود را نسبت به آن‌ها از دست داده و اعتراضات خود را به کف خیابان می‌آورند. دشمن هم از این موقعیت سوء استفاده کرده و اعتراضات به حق مردم را دستمایه‌ای برای موج سواری خود قرار می‌دهد.

این مقام مسئول تصریح کرد: امروز خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران به هیچ وجه قابل مقایسه با هیچ شرایطی نیست، اما چرا باید مردم احساس محرومیت کنند؟ اگر امروز این خدمات را برای مردم بازگو نکنیم، دشمن با یک زبان دیگر و به صورت وارونه مطرح خواهد کرد.

غفاری گفت: امروز بزرگترین مشکل ما این است که مسائل اجرایی کشور، جریانی و سیاسی اداره می‌شود؛ انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید، چون همه مردم حزب و جهت گیری سیاسی خود را کنار گذاشته و تحت فرمان، ولی امر خود در برابر دنیا ایستادگی کردند، اما امروز برخی مسئولین برای اینکه تفکر و جناح آن‌ها زیر سوال نرود، افرادی ناتوان را برای انجام امورات به کار گیری کرده و در جهت منافع سیاسی خود از آن‌ها استفاده می‌کنند.

وی تاکید کرد: مردم ما از تهدید و تحریم و منافقین و دشمنان انقلاب ترس و واهمه ندارند، ترس آن‌ها از مسئول بی خاصیت و بی مسئولیتی است که خود را درگیر همه مسائل می‌کند جز مسائل مدیریتی کشور.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز در پایان اظهار کرد: همه مسئولین وظیفه دارند با شفافیت، صداقت و عملکرد صحیح، در مقابل ناکارامد نشان دادن نظام توسط دشمنان ایستادگی کنند؛ اگر این اتفاق افتاد تیر دشمن به سنگ خورده و نقشه هایش نقش بر آب خواهد شد؛ تجربه تاریخی انقلاب این مساله را به اثبات رسانده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها