فرمانده انتظامی شهرستان مریوان از دستگیری شرور سابقه‌دار و کشف ۱۶۰ هزار عدد قرص غیر مجاز توسط ماموران پلیس آگاهی خبر داد.
کد خبر: ۹۰۴۳۸۸۶
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ سلمان حیدری از دستگیری شرور سابقه‌دار در شهرستان مریوان خبر داد و اظهار کرد: این شرور سابقه دار با چندین فقره پرونده قضایی تحت تعقیب مقامات قضایی بود.

حیدری افزود: با اشراف اطلاعاتی و اقدامات فنی ماموران پلیس آگاهی مریوان این فرد که به دلیل ارتکاب جرایمی از قبیل: چاقو کشی، ایراد ضرب و جرح عمدی، تخریب و ایجاد رعب و وحشت تحت تعقیب مراجع قضایی بود شناسایی و در اقدامی غافلگیر کننده در مخفیگاهش دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.


فرمانده انتظامی شهرستان مریوان تصریح کرد: پلیس در راستای چشاندن طعم شیرین عدالت به شهروندان، با تمام توان و امکانات خود با هرگونه اخلال در نظم عمومی برخورد خواهد کرد و در این راه مشارکت و همراهی شهروندان باعث ارتقاء و استقرار بنیان‌های نظم و امنیت در شهرستان خواهد شد.


سرهنگ سلمان حیدری در تشریح جزییات کشف قرص‌های غیرمجاز به خبرنگار زریوارخبر گفت: با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس آگاهی شهرستان احدی از توزیع کنندگان قرص‌های غیر مجاز در سطح شهرستان شناسایی که با هماهنگی مقامات قضایی در اقدامی منزل متهم مورد بازرسی قرار گرفت و در نهایت ۱۶۰ هزار عدد قرص غیر مجاز از منزل وی کشف شد.


سرهنگ حیدری در ادامه گفت: مقابله با توزیع کنندگان اقلام غیر مجاز دارویی و قرص‌های روانگردان که مستقیماً سلامت جامعه را هدف گرفته یکی از مطالبات و خواسته‌های شهروندان در جلسات و دیدار‌های مردمی بوده که در این راستا با برنامه ریزی دقیق و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یکی از عوامل تهیه و توزیع این اقلام در سطح شهرستان شدیم.


فرمانده انتظامی شهرستان از شهروندان خواست هر گونه اخبار و اطلاعات خود را در خصوص توزیع و فروش اقلام غیر مجاز از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام و از این طریق در برقراری نظم و امنیت بیشتر پلیس را یاری نمایند.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات