خبرهای داغ:
به مناسبت فرارسیدن هفته خبرنگار، رییس کل دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب قزوین از مرکز رسانه قوه قضاییه و خبرگزاری میزان بازدید کردند.
کد خبر: ۹۰۴۳۹۳۸
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین قدرتی در بازدید از خبرگزاری میزان که به مناسبت هفته خبرنگار صورت پذیرفت، گفت: فرارسیدن هفته خبرنگار را به فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی، کسانی که در آگاهی بخشی به جامعه نقش اساسی و بسزایی دارند و رنج، غم و شادی مردم را با قلم متعهد خود عینیت می بخشند تبریک عرض می کنم.
حجت الاسلام والمسلمین قدرتی تصریح کرد: پیشرفت و توسعه پایدار بدون تعامل میان رسانه ها و دستگاه ها میسر نخواهد شد و این تعامل می تواند ستون توسعه و حرکت کشور به سمت اهداف مورد نظر باشد.
مقام ارشد قضایی استان در ادامه خاطرنشان کرد: رسانه ها امروز به عنوان سازمان های خصوصی و عمومی فعالیت می کنند و می توانند صدای یک فرد را به عمق حامعه برسانند و در تاریخ حفظ کنند.
رییس کل دادگستری قزوین افزود: این حق طبیعی رسانه ها است که مطالبات جامعه را از مسئولان بخواهند و در مقابل مفاسد نیز سکوت نکنند ولی رسانه می بایست رسالت خویش را در مسیر قانون مطالبه کند و گاها موجب تشویش اذهان عمومی و ناامیدی در سطح جامعه نشود.
حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی نیز در ادامه ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته خبرنگار، گفت: امروز رسانه ها بسیار قدرتمند هستند و می توانند حقوق مردم را ضایع و یا احیا کنند و امنیت روانی مردم از بین ببرند و یا به آنها امنیت ببخشند و امروز هر فردی برای خود رسانه است.
دادستان عمومی و انقلاب قزوین در ادامه تصریح کرد: باید فضایی را به وجود آوریم که رسانه ها بتوانند در راستای حفظ حقوق عامه در چهارچوب قوانین و مصالح ملی و حفظ حیثیت دستگاه ها مطالب خود را منعکس سازند.
این مقام قضایی استان در پایان خاطرنشان کرد: ارتباط رسانه ها با دستگاه ها و نهادهای مختلف به صورت دوسویه است و باید هم مراقب خود باشیم و هم از یکدیگر مراقبت کنیم.
1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها