فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل،در برهه کنونی که دشمنان داخلی و خارجی تمام هجمه‌های خود را در جهت تخریب ارش‌های انقلاب به کار برده اند هنرمندان می‌توانند با مجاهدت‌های خاموش خود مدافع ارزش‌های انقلاب در جامعه شوند.
کد خبر: ۹۰۴۳۹۶۵
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴

هنرمندان مجاهدان خاموش انقلاب هستند/ وحدت تنها راه رسیدن به آرمان‌های انقلاب

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) دیدار با هنرمندان بسیجی و مسئولان کانون های بسیج هنرمندان استان اردبیل ضمن استقبال از دغدغه‌های به حق هنرمندان متعهد، گفت: تجربه نشان داده است که کمبود امکانات مانع اجرای وظیفه نیست و هنرمندان نیز از این قاعده مستثنی نیستند

وی با بیان اینکه تفکرات ارزشی باید در مسیر واقعی و درست خود حرکت کنند گفت: تفکرات هنری و حتی نحوه بیان مطالب در عرصه هنر تنها از عهده انسان‌های خارق العاده بر می‌آید.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) از هنرمندان ارزشی و متعهد خواست تا در هر جایی که هستند با استفاده از هنر خود مبلغ ارزش‌های انقلاب و اسلام باشند، چونکه خیر دنیا و آخرت خودشان نیز در همین راه است.

وی در ادامه سخنان خود به برگزاری برنامه ها برای شناساندان تاریخ صحیح و واقعی اردبیل به دنیا نیز اشاره کرد و گفت: انعکاس روح عرفانی و حماسی شیخ صفی الدین، این بزرگ مرد اردبیلی تاریخ تشیع باید به صورت واقعی پرداخته شود و حماسه آفرینی ها این مرد بزرگ به جامعه و نسل آتی شناسانده شود.

بابازاده وحدت را تنها راه رسیدن به آرمان‌های انقلاب عنوان کرد و گفت: اگر وحدت باشد رضایت الهی نیز حاصل شده و امورات به نحو احسن اجرا خواهند شد.

وی به تبیین شرایط کنونی پرداخت و گفت: در برهه کنونی که دشمنان داخلی و خارجی تمام هجمه‌های خود را در جهت تخریب ارش‌های انقلاب به کار برده اند هنرمندان می‌توانند با مجاهدت‌های خاموش خود مدافع ارزش‌های انقلاب در جامعه شوند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) وظیفه اصلی هنرمندان در شرایط فعلی را تزریق روحیه امید و سرزندگی در جامعه عنوان کرد و از هنرمندان خواست تا با استفاده از خلاقیت هنری خودشان روح یاس و نامیدی که از حیله‌های کثیف دشمنان است از ذهن و فکر مردم بزدایند.

وی در پایان سخنان خودبه تحرکات اخیر دشمنان نیز اشاره کرد و گفت: در هر زمانی حق انقلاب در خطر افتاده است با تمام وجود در مقابل تمامی توطئه ها خواهیم ایستاد و به میدان ها خواهیم آمد.

سردار بابازاده کار مجموعه سپاه و بسیج را برطرف کردن نقاط ضعف عنوان کرد و گفت: محرومیت زدایی و کمک به کارآمدسازی از مهمترین وظایف سپاه و بسیج در شرایط فعلی کشور است و در این راه کمک حال دولتمردان خواهیم بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار