زارع مطرح کرد

بسته جدید ارزی تاکتیک مقابله با تحریم های آمریکا

سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس با تاکید بر نقش عملیاتی شدن پیمان های پولی در مقابله  با تحریم ها،گفت: عمق دادن به بازار ثانویه بسیاری از مشکلات بازار ارز را حل می کند.
کد خبر: ۹۰۴۳۹۶۸
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱
 
 
 

به گزارش خبرگزاری بسیج، رحیم زارع در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره بسته جدید ارزی دولت گفت:باید پذیرفت تلاطم بازار ارز باعث شد آرامش نسبی در سایر بازارها با مشکل جدی روبرو شود بنابراین یکی از اولویت های بدیهی اقتصادی ساماندهی بازار ارز است.  

سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی، ادامه داد:در مجلس طرح ساماندهی بازار ارز تهیه شده است و مقرر شده در بسته جدید ارزی دولت مولفه های مذکور در طرح لحاظ شود.

نماینده مردم آباده، بوانات و خرم بید در مجلس شورای اسلامی، افزود:پیش بینی می شود اجرای صحیح بسته جدید ارزی بتواند تلاطم های بازار ارز را تا حدی کنترل کند و با انجام این مهم از بی نظمی در بازارهای دیگر جلوگیری شود.  

اتکا به ظرفیت های داخلی راهکار جدی برای مقابله با تحریم های آمریکا  

زارع در ادامه گفت وگوی خود با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت تصریح کرد:باید توجه داشت سال ها است که آمریکایی ها علیه جمهوری اسلامی ایران تحریم اعمال می کنند بنابراین باید با اتکا به ظرفیت های داخلی و اتخاذ تدابیر صحیح به مقابله با دور جدید تحریم ها پرداخت.

وی با تاکید بر نقش عملیاتی شدن پیمان های پولی دو و چند جانبه در مقابله  با تحریم ها، ادامه داد:برای اجرای صحیح بسته جدید ارزی باید نظارت ها موثرتر اعمال شود و همه ی جوانب سنجیده شود در هر صورت عمق دادن به بازار ثانویه بسیاری از مشکلات بازار ارز را حل می کند.

سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد:بر اساس تدابیر ارزی برای واردات کالاهای ضروری مشکلی ایجاد نمی شود وسایر نیازهای بازار نیز از طریق بازار ثانویه ارز تامین می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار