خبرهای داغ:
18 مرداد ماه صورت می‌گیرد؛

برگزاری همایش خبرنگاران بسیجی با حضور سردار نقدی

مسئول سازمان بسیج رسانه استان همدان از برگزاری همایش خبرنگاران بسیجی با حضور سردار نقدی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۴۴۰۰۸
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷

برگزاری همایش خبرنگاران بسیجی با حضور سردار نقدیعباس محرمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با گرامیداشت فرا رسیدن روز خبرنگار و سالروز شهادت شهید صارمی اظهار داشت: خبرنگار شهید «محمود صارمی» در روز 17 مرداد ماه بر اثر حمله گروه منحط و متحجر طالبان به همراه هشت دیپلمات ایرانی به شهادت رسید و این روز در تقویم شمسی به‎عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه مطالبه‌گری از مسئولین به عنوان حق مردم، وظیفه خبرنگاران است به رسالت خبرنگاران بسیج اشاره و عنوان کرد: رسالت عمومی همه خبرنگاران اطلاع‌رسانی دقیق و بدون غرض است که بسیجی بودن این رسالت را تقویت و قوی‌تر می‌کند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان همدان اضافه کرد: یک خبرنگار بسیجی علاوه بر این وظیفه باید دغدغه‌مندی‌اش بیش از سایر خبرنگاران باشد و به دنبال نقاط اشکال در جامعه رفته و آن را برجسته کند تا با مدیریت مسئولین حل و فصل شود .

وی از برگزاری مراسم روز بزرگداشت خبرنگار با حضور خبرنگاران بسیجی در همدان خبر داد و خاطر نشان کرد: سالانه مراسم گرامیداشت روز خبرنگار برای خبرنگارا ن بسیجی با هدف تجلیل و ارج نهادن به تلاش‌های یک ساله خبرنگاران بسیجی به همت بسیج رسانه استان برگزار می‌شود.

محرمی عنوان کرد: امسال نیز برنامه گرامیداشت روز خبرنگار با حضور سردار نقدی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز پنج شنبه 18 مرداد ماه از ساعت 18 در محل باغ موزه دفاع مقدس همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام /

ارسال نظرات