مدیرکل حج و زیارت کردستان از اعزام اولین گروه از زائرین بیت الله الحرام استان به سرزمین وحی خبر داد و گفت: این گروه روز یکشنبه در قالب ۲ کاروان به تعداد ۱۷۶ نفر استان را به مقصد جده ترک کردند.
کد خبر: ۹۰۴۴۰۰۹
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، هاشم ناظمی جلال  اظهار کرد: کاروان‌های حجاج کردستانی از ۱۴ تا ۲۱ مرداد جاری در قالب ۱۴ کاروان به سرزمین وحی مشرف می‌شوند.

وی با اشاره به اعزام اولین کاروان حجاج کردستانی عنوان کرد: اولین گروه از زائرین خانه خدا درقالب ۲ کاروان همزمان با ۱۴ مرداد جاری به تعداد ۱۷۶ نفر راهی سرزمین وحی شدند.

وی با بیان اینکه در موسم حج تمتع سال جاری هزار و ۹۲۵ نفر از استان کردستان راهی بیت الحرام خواهند شد، افزود: عملیات پروازی زائران از ایستگاه پروازی فرودگاه همدان به مقصد فرودگاه جده انجام می‌شود.

ناظمی جلال ادامه داد: روز جمعه ۱۹ مرداد ۲ کاروان از استان با ظرفیت ۳۳۲ نفر، ۲۰ مرداد ۲ کاروان با ظرفیت ۲۸۰ نفر و ۲۱ مرداد نیز اخرین گروه حجاج کردستانی در قالب سه کاروان به تعداد ۳۷۸ نفر استان را به مقصد جده ترک خواهند کرد.

مدیرکل حج و زیارت کردستان همچنین گفت: کاروان‌های زائران کردستان متشکل از چهار کاروان از سنندج، ۲ کاروان از بانه، یک کاروان از قروه و دهگلان، سه کاروان از مریوان و سروآباد، سه کاروان از سقز و یک کاروان از بیجار است.

ناظمی جلال خاطر نشان کرد: حج و زیارت کردستان و عوامل اجرایی آن نهایت تلاش را در هرچه بهتر خدمات‌رسانی به زائران انجام می‌دهند و امیدواریم زائران کردستانی همراه با زائران سراسر کشور الگوی خوبی برای وحدت و همدلی دیگر زائران کشور‌های دیگر باشند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات