مدیر کل صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری گفت: رسالت اصحاب رسانه روشنگری پیرامون علت های دشمنی استکبار جهانی با جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۹۰۴۴۰۳۶
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال  و  بختیاری؛ همایش تجلیل از خبرنگاران استان چهارمحال و بختیاری با همکاری معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و سازمان بسیج رسانه در مجمتع لاله شهرکرد برگزارشد.

مدیر کل صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری در این  همایش با تبریک  روز  خبرنگار، گفت: اساس کار دشمن این است که نگذارد کشوری روی پای خود بایستد و قدرتمند شود.

مهندس مهرداد عظیمی، افزود: قدرت های شیطانی با متحدین خودشان نیز به محض اینکه احساس کنند در دراز مدت قدرت می گیرند، برخورد می کنند.

وی، ادامه داد: تنها کشوری که در منطقه راهبرد آن قدرتمند شدن و استقلال است و این راهبرد از زبان مسئولین آن بیان می شود، جمهوری اسلامی ایران است و به همین دلیل با ما دشمنی می کنند.

عظیمی تصریح کرد: تنها در صورتی دشمنی استکبار جهانی با ما ولو در ظاهر خاتمه پیدا می کند که از راهبرد قدرتمند شدن دست برداریم و مؤلفه های قدرت نظام و کشور را کنار بگذاریم.

مدیر کل صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری به تأسی از فرمایشات حضرت امام خمینی(ره)، تأکید کرد: وظیفه مهم جبهه رسانه ای انقلاب امروز تعهد و تخصص است و ما حتماً متعهد به آگاه سازی جامعه از دشمنی ها هستیم.

وی گفت: دشمنی آمریکا با یک ملت و کشور نیست، بلکه دشمنی آنها با تفکر ماست. تفکر ایران دوستی ملت ما خط قرمز می باشد و در این زمان که دشمنان علناً و به صراحت و آشکارا دشمنی خود را اعلام می دارند و می گویند که جمهوری اسلامی باید از مؤلفه های قدرت خود دست بردارد، روشنگری علت های دشمنی آنها با جمهوری اسلامی رسالت اصلی اصحاب رسانه متعهد و متخصص است.

مهندس عظیمی با اشاره به نقش مهم رهنمودهای حضرت امام و مقام معظم رهبری در آگاه سازی جامعه و خنثی سازی توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی، افزود: نباید بگذاریم دشمنان بین مردم و مسئولان نظام جدایی بیندازند. امروز بیش از 260کانال و شبکه ماهواره ای فارسی زبان علیه جمهوری اسلامی فعالیت می کنند و دشمنان انواع توطئه ها و فتنه های مختلف را طراحی و اجرا کرده اند؛ اما به یاری خدا و رهنمودهای حضرت امام و مقام معظم رهبری، جمهوری اسلامی در برابر تمام دنیای استکبار پیروز شده و موفق خواهد بود.

وی، جبهه رسانه ای انقلاب را خط مقدم دانست و گفت: وظیفه جبهه رسانه ای انقلاب شکستن تلاش دشمنان برای ناامیدسازی مردم است.

این مقام مسئول، تصریح کرد: باید همه مسایل حاشیه ای را کنار گذاشته و با وحدت و اتحاد بعنوان رسانه متعهد که به خون شهدا تعهد داریم، توطئه های دشمنان را افشا کنیم و بدانیم که به یاری خدا و برکت رهنمودهای حضرت آقا و وجود رزمندگان جبهه سخت، جمهوری اسلامی پیروز است.

اهدای لوح سپاس و تقدیر از زحمات خبرنگاران و اصحاب رسانه و مطبوعات از دیگر بخش های این همایش بود که به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار با همکاری روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و سازمان بسیج رسانه استان چهارمحال و بختیاری در مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد.

ارسال نظرات