2 تیم فوتسال خبرنگاران بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد و تیم روابط عمومی سپاه فتح در دیداری دوستانه مقابل هم قرار گرفتند.
کد خبر: ۹۰۴۴۰۷۴
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱

2 تیم فوتسال خبرنگاران به سرپرستی بسیج رسانه و تیم روابط عمومی سپاه فتح به مناسبت روز خبرنگار دوشنبه در زمین چمن مصنوعی سپاه فتح با حضور سرهنگ پاسدار هادی سعیدی معاون تربیت بدنی سپاه فتح و رئیس بسیج رسانه استان در 2 بازی دوستانه مقابل هم قرار گرفتند.

این مسابقات که از ابتدای بازی با جنگ روانی تیم الف. خبرنگاران بسیج رسانه شروع شد در نهایت با بازی پر گل و تماشایی با نتیجه ۶ بر ۱ به نفع تیم روابط عمومی سپاه فتح تمام شد.

اما نکته قابل تامل این بازی ناکام ماندن سرپرست دو تیم خبرنگاران استان بود که در نیمه ابتدایی بازی اول به ترک زمین ختم شد.

ناامیدی و ترک زمین سید صداقت رضایی سرپرست تیم خبرنگاران باعث شد تا تیم الف. رسانه‌های استان که آغاز کننده یک جنگ روانی تمام عیار بودند مغلوب کری‌های باقرزاده بازیکن تیم روابط عمومی سپاه فتح شوند و تماشاچی بازی دوم تیم روابط عمومی سپاه و تیم ب. خبرنگاران باشند.

بازی پر قدرت و تماشایی روابط عمومی سپاه فتح تابستان گرم خبرنگاران را زمستانی کرد تا در این بازی تیم ب. خبرنگاران هم کاری از پیش نبرد.

گلباران شدن تیم ب. خیرنگاران بسیج رسانه تا ۵ گل باعث شد تا هر دو تیم رقیب بخصوص تیم خبرنگاران یک صدا اسحاق باقرزاده دبیر خبرگزاری بسیج را به زمین فرا بخوانند تا او هم ثانیه‌های از بازی را درون زمین باشد.

بازی در ثانیه‌های پایانی با تعویض باقرزاده از تیم روابط عمومی سپاه ادامه داشت تا این بازیکن نچندان حرفه‌ای زننده آخرین گل تیم روابط عمومی سپاه باشد و این بازی هم با نتیجه ۶ بر یک به سود روابط عمومی سپاه فتح خاتمه پیدا کند.

سرپستی که زمین را ترک کرده بود و دو تیم شکست خورده با مجمع ۱۲ گل همه دست به دست هم دادند تا ۱۵ مرداد ۹۷ برای خبرنگاران مرکز استان فراموش نشدنی باشد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح در گفت و شنود اختصاصی با این خبرگزاری با تبریک روز خبرنگار به اهالی رسانه و مطبوعات استان گفت:جامعه خبری چشم و گوش جامعه و انعکاس دهنده خوشی ها، درد‌ها و رنج‌ها هستند که میتوانند ترسیم کننده چشم انداز برای جامعه و مردم باشند.

وی ادامه داد:یک خبرنگار قطعا می‌تواند بخوبی به یک مدیر و مسئول در جهت خدمت رسانی کمک کند و هر جا خبرنگاران و اصحاب رسانه مجموعه را حمایت کردند مشکلات ما کمتر شد، زیرا مجموعه رسانه‌ای به خوبی با مشکلات و انتظارات مردم آشنا هستند.

اوگفت:ورزش ما را درگیر تلاش جمعی برای دنبال کردن تعالی بشریت می‌کند و به طور حتم بازی‌های برگزار شده یک جام صلح و دوستی بوده و به همه بازیکنان تبریک می‌گویم.

حیدری در پایان با بیان اینکه این آمادگی وجود دارد تا در نشستی با رئیس بسیج رسانه در خصوص آموزش فوتسال به بازیکنان این قشر مزاکره کنیم گفت:برای لذت بردن از ثمره موفقیت تنها پیروزی کافی نیست و به هنگام سنجش پیروزی باید از ابزار انصاف مطلق، صداقت و بازی بهره گرفت که در این خصوص بازیکنان تیم روابط عمومی سپاه نمود عینی این مهم بودند.
ارسال نظرات