مدیرکل کمیته امداد استان بوشهرخواستار اختصاص فضایی برای ایجاد بازارچه زنان سرپرست خانوار در بوشهر شد و گفت: در شهر بوشهر 1900 خانوار مددجو وجود دارد که هزار و ۴۰۰ خانوار دارای سرپرست زن است.
کد خبر: ۹۰۴۴۰۸۹
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۰

اختصاص بازارچه ویژه فعالیت زنان سرپرست خانوار/ کاهش سن فقر در بوشهربه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، احمد لطفی صبح دوشنبه در نشست با اعضای شورای شهر بوشهر با بیان اینکه کاهش سن فقر در استان بوشهر زنگ خطری مهم محسوب می‌شود، اظهار داشت: غفلت از این موضوع مهم باعث افزایش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

وی افزود: این موضوع هشداری برای مسئولان است و در صورتی که مسئولان از این موضوع غفلت کنند آسیب‌های اجتماعی جبران‌ناپذیری به جامعه وارد می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر در ادامه تصریح کرد: در شهر بوشهر هزار و ۹۰۰ خانوار مددجو وجود دارد که هزار و ۴۰۰ خانوار دارای سرپرست زن است، در واقع  ۷۰ درصد خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد را زنان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه تلاش گسترده‌ای به منظور حمایت از خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان بوشهر صورت گرفته و خدمات متنوعی ارائه می‌شود، از تلاش برای خودکفایی و توانمند سازی مددجویان تحت حمایت در استان خبر داد.

لطفی خواستار اختصاص فضایی برای ایجاد بازارچه زنان سرپرست خانوار در بوشهر شد و گفت: شورای شهر بوشهر سالانه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی هزینه می‌کند که اگر سالی ۲۰۰ میلیون تومان از این رقم به مددجویان اختصاص یابد بسیاری از مشکلات آنها برطرف می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات