فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: تکیه بر توان داخلی و نگاه انقلابی یک راهکار کلیدی برای رفع مشکلات اقتصادی کشور است.
کد خبر: ۹۰۴۴۱۰۷
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردار امان اله گشتاسبی، فرمانده سپاه سلمان در دیدار با اعضای اتاق بازرگانی و اتاق اصناف استان گفت: در طول ۴۰ سال از پیروزی انقلاب تحریم‌های مختلفی را پشت سر گذاشته ایم، اما اکنون دشمن اقتصاد را هدف قرار داده و سعی دارد از این طریق به اهداف خود برسد.

وی افزود: بنابر این بیش از هر زمان دیگری باید بر ظرفیت‌های داخلی تکیه کرد، زیرا امروز داشتن نگاه انقلابی و استفاده از این ظرفیت‌ها راهکاری برای حل مشکلات است.

سردار گشتاسبی تصریح کرد: دشمن تلاش می‌کند تا از طریق فشار‌های اقتصادی مردم را از انقلاب نا امید سازد.
 
سرهنگ پاسدار غلامرضا بخته ای، مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه سلمان سیستان و بلوچستان  هم گفت: حمایت از کالای ایرانی دشمن را در جنگ اقتصادی نابرابری که به وجود آورده شکست می‌دهد.
 
وی افزود: مقام معظم رهبری سال جاری را بنام حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی معرفی کرده است بنابراین باید همگان تلاش کنند تا به این شعار جامع عمل بپوشانند، زیرا این مهم عامل رفع بسیاری از مشکلات اقتصادی در کشور است.

سرهنگ بخته ای تصریح کرد: حمایت از تولید ملی و خرید کالای ایرانی نیازمند مشارکت مردم است، زیرا آنان می‌توانند هنگام خرید کالای خارجی را از سبد کالای خود حذف کنند و در این میان تولید کنندگان نیز وظیفه دارند تا کیفیت تولیدات خود بیافزایند.
 
وی بیان کرد: طی چند سال اخیر دشمن بر بخش اقتصاد تمرکز کرده است و سعی دارد از این طریق به خواسته هایش برسد، بنابراین ضروری است تا با انسجام داخلی به دشمن نشان دهیم ما فرزندان انقلاب اسلامی ادامه دهنده راه رسول الله و احیا کننده اسلام ناب محمدی هستیم و در این مسیر همه سختی‌ها را با جان و دل می‌خریم.
 
مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در پایان خاطر نشان کرد: امروز همه ما با عزمی جدی برای ساختن ایرانی آباد و بیمه کردن انقلاب اسلامی، در مقابل دشمنان می‌ایستیم و خطاب به ترامپ و نوکران منطقه‌ای آتها می‌گوئیم که با وحدت و انسجام داخلی و تقویت تولید ملی همه نقشه هایتان خنثی خواهد شد و در جنگ اقتصادی پیروز میدان خواهیم بود.
 
 
 
ارسال نظرات