وهاب کاظمی
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اراک:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اراک: جهادگران در مرحله نخست به دنبال کمک به نیازمند هستند، اما بعد از اردوی جهادی در زندگی خود به تغییرات جدی می‌رسند به همین علت باز هم درخواست دارند تا بتوانند در اردو‌های جهادی شرکت کنند، اما امیدواریم مسئولان با حمایت‌های خود انرژی جهادی و انقلابی دانشجویان را تقویت کنند.
کد خبر: ۹۰۴۴۱۶۶
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: اردوی جهادی حس قناعت، مناعت طبع، بخشش، ‏محبت، ایثار، زهد و تقوا را در بین جوانان گسترش خواهد داد.
حجت الاسلام عبدی گفت: با توجه به شرایط فعلی کشور، اصلی ترین هدف یک گروه جهادی باید توسعه و آموزش هنجارهای اجتماعی و فراهم آوردن امکانات جهت اشتغال زایی باشد. به نظر بنده تاثیر فرهنگی که فعالیت های جهادی در روستاها و مناطق محروم برای اشاعه عدالت اجتماعی می گذارد تا به ‏حال هیچ فعالیت دیگری نتوانسته است بگذارد.
وی اظهار داشت: گروه جهادی با اشاره به اینکه اقدمات جهادی، حس نوع دوستی را در جوانان بیدار می کند و باعث می شود خودشان خارج از اردوهای جهادی اقدام به فعالیت در شهر و روستاهای خود کنند .
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اراک با تاکید بر اینکه جهادگران از شهدای دفاع مقدس الگوبرداری می‌کنند، گفت: همانند برنامه‌ریزی‌های شهدا در سنگر‌های دفاع مقدس را به خوبی می‌توان در اتاق‌های فکر دانشجویان جهادگر مشاهده کرد.

حجت الاسلام عبدی در پایان گفت: جهادگران در مرحله نخست به دنبال کمک به نیازمند هستند، اما بعد از اردوی جهادی در زندگی خود به تغییرات جدی می‌رسند به همین علت باز هم درخواست دارند تا بتوانند در اردو‌های جهادی شرکت کنند، اما امیدواریم مسئولان با حمایت‌های خود انرژی جهادی و انقلابی دانشجویان را تقویت کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار