مدیر کل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان:

شهید خزایی افتخار خبرنگاران سیستان و بلوچستان است

مدیر کل صدا و سیمای استان سیستان و بلوچستان گفت: شهید خزایی خبرنگار مدافع حرمی است که پیشانی نوشت خبرنگاران ارزشی و انقلابی و افتخار خبرنگاران استان است.
کد خبر: ۹۰۴۴۱۷۶
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۶

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، محمود رضا دولت کردستانی، مدیر کل صدا و سیمای استان سیستان و بلوچستان در همایش روز خبرنگار که با همت دانشگاه علوم پزشکی در سالن جلسات چشم پزشکی الزهرا(س) زاهدان برگزار شد گف: قرآن و قیامت خبر است، از نوع خبرهای صادقه، که با یک نرمش و لطافت خاصی خداوند را معرفی می کند، خدایی که چترش گسترانیده است و رحمان و رحیم است.

وی افزود: قرآن در سوره توحید خبر می دهد که خداوند مالک حقیقی انسانها در دنیا و آخرت است و ما را به راه مستقیم هدایت کرده است، خداوند انسانها را نعمت داد تا در مسیر درست گام بردارند.

کردستانی اظهار داشت: روز خبر نگار را باید ادارات به زیبایی برگزار کنند، اصحاب خبر دارای فکر و اندیشه ای باز هستد که باید واقعیات را بیان کنند.

مدیر کل صدا و سیمای استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: خبرنگاری در استان به دلیل محدودیت ها و عدم شرایط مناسب ویزگی های خاصی دارد، خبرنگاران باید آگاه باشند که آسیب هایی که به مردم رسیده از روی نجابتشان است ، خبرنگاران استان باید زبان گویا و گوش شنوا برای مردم باشند با هدف کمک به مردم قلم زنند و در راستای مطالبه گری حق و حقوق مردم قدم بردارند.

این مسول بیان کرد: خبرنگاران از مسولین به نفع مردم مطالبه می کنند و ما باید قدردان این قشر باشیم، از شهدای خبرنگار باید یاد کنیم به ویزه شهیدی که پیشانی نوشت خبرنگاران ارزشی و انقلابی است شهیدی که با میکروفن در میدان جنگ  میدانداری کرد،به درستی که  شهید خزایی اولین خبرنگار مدافع حرم است که افتخار بزرگی برای استان است .

وی ادامه داد: این افتخار است که برای آگاهی مردم و جامعه جان خود را فدا کنیم و مسیری را طی کنیم که شهیدان برای ما فراهم کرده اند، ما در آستانه چهل سالگی انقلاب هستیم انقلاب از روز اول تحریم بوده و جنگ ها را پشت سر هم گذاشته این انقلاب بالنده هست و خواهد شد.

وی بیان کرد: گاهی مدیران حواصشان نیست و کم کاری می کنند ، متوجه آنچه که بر عهده روابط عمومی باشد نیست،مسئولین به گونه ای عمل کنند که مردم بدانند انقلاب چه بوده و چه خواهد شد ۴۰ سال خدمات نطام را در دانشگاه به رشته تحریر در آورد،خدمات نطام را بیان کنیم و در این جنگ رسانه ای سربازان خوبی باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار