خبرهای داغ:
سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند گفت: موجودی انبار کالا در شهرستان به صورت مستمر رصد می شود و تحت کنترل بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت است.
کد خبر: ۹۰۴۴۱۷۸
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۶

رصد مستمر موجودی انبار کالا در نهاوند در راستای تنظیم بازاربیژن ترابیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند با بیا اینکه موجودی انبار کالا در شهرستان به صورت مستمر رصد می‌شود و تحت کنترل بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت است، اظهار داشت: تنظیم بازار و جلوگیری از احتکار و گرانی اقلام مورد نیاز مردم مهمترین هدف رصد انبارهای کالا است.

وی اضافه کرد: روند تغییرات قیمت برخی اقلام در 25 گروه کالایی پرمصرف بسیار مشهود است و برای جلوگیری از سودجویی در این بخش، باید اقدامات کنترلی بیشتر از سوی بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت واتاق اصناف صورت گیرد.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند برخورد با افراد سودجو در شرایط حساس امروز کشور را ضروری دانست و بیان کرد: برخی افراد با احتکار کالا، در تامین نیازهای اساسی و اولیه مردم و نظم بازار اخلال ایجاد می کنند که باید علاوه بر جلوگیری از این امر، جرایم قابل توجهی نیز برای این افراد در نظر گرفته شود.

وی اظهار کرد: روز جاری بازرسان این اداره با گزارش مردمی از احتکار در یکی از انبارها مقادیر زیادی کالای اساسی کشف و به عنوان احتکار به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد.

ترابیان افزود: همچنین در بازرسی اتحادیه خبازی و شورای آرد و نان نهاوند امروز هشت واحد خبازی واقع در میدان پای قلعه، گلشن و سطح شهرستان بدلیل عدم رعایت ساعت کاری و تعطیلی غیر مجاز جهت اعمال قانون به اداره تعزیرات حکومتی  شهرستان معرفی شدند.

وی ادامه داد: با همکاری اداره اماکن نیروی انتظامی و اتاق اصناف شهرستان و بازرسان سازمان صنعت، معدن تجارت استان همدان، مقادیر زیادی سیگار و مواد دخانیات امروز از سطح واحدهای صنفی شهرستان نهاوند جمع آوری و طبق صورتجلسه به اداره اموال تملیکی استان انتقال یافت و متخلفین نیز به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات